لوله‌های حرارتی؛ روش ال‌جی برای کاهش دمای باتری در گوشی ال‌جی جی ۶

لوله‌های حرارتی؛ روش ال‌جی برای کاهش دمای باتری در گوشی ال‌جی جی ۶
  • 1395/10/27
  • مقدم
  • 0

با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی رسمی از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه، شایعات بیشتری در رابطه با مشخصات‌فنی این گوشی منتشر می‌شود. در حال‌حاضر، می‌دانیم که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی از طراحی ماژولار استفاده نمی‌کند و برطبق یک گزارش جدید، گوشی ال‌جی جی ۶ به لوله‌های حرارتی مسی مجهز خواهد بود که به کاهش دمای قطعات سخت‌افزاری در داخل گوشی کمک می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

اطلاعات رسمی جدید نشان می‌دهد که استفاده از لوله‌های حرارتی مسی، باعث می‌شود تا باتری گوشی در هنگام پردازش سنگین، حتی در دمای ۱۵۰ درجه فارنهایت، بیش از حد داغ نشود و این موضوع به حفظ ایمنی ال‌جی جی ۶ کمک خواهد کرد.

لوله‌های حرارتی مسی، معمولاً در رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های بزرگ برای کنترل حرارت داخلی قطعات سخت‌افزاری به کار گرفته می‌شود و این سیستم در کاهش دمای قطعات سخت‌افزاری تا ده درصد تاثیرگذار است. علاوه‌بر لوله‌های حرارتی، قطعات سخت‌افزاری به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که از انتقال حرارت به آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

شرکت ال‌جی ادعا می‌کند که در حال انجام بررسی‌هایی بر روی باتری‌ گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ است و این باتری در دماهایی ۱۵ درصد بالاتر از استانداردهای تعیین‌شده در اروپا و آمریکا چندان داغ نمی‌شود و ایمن است. آنچه که شرکت ال‌جی در حال انجام آن است، واضح به‌نظر می‌رسد و این سازنده کره‌ای به دنبال عرضه گوشی پرچم‌دار جدید ۲۰۱۷ خود با باتری است که از نظر ایمنی قابل‌ اطمینان باشد تا مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ برای گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ تکرار نشود.

ال‌جی جی 6

البته آنچه که کاربران بیشتر به آن اهمیت می‌دهند، قابلیت‌ها و مشخصات‌ سخت‌افزاری فراتر از استفاده از “لوله‌های حرارتی” در گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ است و گوشی رده‌بالای جدید این سازنده کره‌ای باید به قابلیت‌هایی مجهز باشد که آن‌را از گلکسی اس ۸ سامسونگ و هوآوی پی ۱۰ که تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد، متمایز نماید.

گمانه‌زنی‌های مختلف نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود و تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و شش گیگابایت حافظه رم به آن قدرت می‌دهد. هم‌چنین، رندرهای منتشرشده از عرضه گوشی ال‌جی جی ۶ با دوربین دوگانه و طراحی نزدیک به ال‌جی جی ۵ خبر می‌دهد.

در کنار این شایعات، شرکت ال‌جی با انتشار یک تیزر تایید کرده است که ال‌جی جی ۶ ضدآب خواهد بود و در زمینه مربوط به “عکاسی” عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. گمان می‌رود که گوشی ال‌جی جی ۶ در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد و عرضه گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی پیش از گلکسی اس ۸ سامسونگ، فروش آن‌را در مقایسه با ال‌جی جی ۵ افزایش خواهد داد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *