گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ به لطف نمایشگر کشیده آن، به راحتی در دست جای‌ می‌گیرد

گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ به لطف نمایشگر کشیده آن، به راحتی در دست جای‌ می‌گیرد
  • 1395/11/19
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی، به تازگی با انتشار یک تصویر تایید کرده است که از گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ در اواخر ماه جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی در ۲۶ فوریه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در تصویر جدید ال‌جی، هم‌چنین به برخی از قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ اشاره شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در دعوت‌نامه ال‌جی برای گوشی LG G6، عبارت “یک نمایشگر بزرگ که به راحتی در دست جای می‌گیرد” هیجان کاربران را برای معرفی رسمی این گوشی افزایش داده است. همان‌طور که در گزارشات پیشین به آن اشاره شده، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل استفاده خواهد کرد.

نسبت ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی، ۱۸ به ۹ است که در مقایسه با نمایشگر‌های مرسوم مورد استفاده برای سایر گوشی‌های هوشمند با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹، کمی کشیده‎تر خواهد بود. شرکت ال‌جی، حتی یک نام را نیز برای این صفحه‌نمایش برگزیده است و صفحه‌نمایش گوشی پرچم‌دار جی ۶ را “Full Vision” می‌نامد.

تصاویر و رندرهای فاش‌شده، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار ال‌جی ۶ تقریباً هیچ حاشیه‌ای در سمت راست و چپ نمایشگر ندارد. البته این موضوع بدین معنی نیست که ال‌جی جی ۶ را یک گوشی بدون حاشیه بنامیم اما نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، قابل‌توجه خواهد بود و همانند گلکسی اس ۸، حاشیه‌های بسیار کمی در پایین و بالای صفحه‌نمایش وجود دارد.

ال‌جی جی ۶

در اوایل امروز، هم‌چنین یک گزارش مبنی بر عرضه ال‌جی جی ۶ در ۱۰ مارس در کره جنوبی منتشر شد اما این گوشی تا پیش از ۷ آوریل در ایالات متحده عرضه نمی‌شود. علاوه‌بر صفحه‌نمایش نه‌چندان مرسوم ال‌جی جی ۶، گمان می‌رود که گوشی پرچم‌‌دار جدید ال‌جی با شاسی فلزی ضدآب و درگاه یواس‌بی Type-C عرضه شود. هم‌چنین، تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی به این گوشی قدرت می‌دهد و ال‎جی جی ۶ به یک باتری غیرقابل حذف مجهز شده است.

به همین جهت، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی بدون طراحی ماژولار توسعه یافته است و از یک دوربین دوگانه همانند ال‌جی جی ۵ استفاده می‌کند. البته برخلاف جی ۵، هیچ برآمدگی دوربین و حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی وجود نخواهد داشت. هم‌چنین، مطمئن هستیم که این گوشی با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به بازار عرضه می‌شود.

در حال‌حاضر، اطلاعاتی از ظرفیت باتری ال‌جی جی ۶ منتشر نشده است اما شرکت ال‌جی، ادعا می‌کند برای کنترل حرارت باتری، از لوله‌های انتقال حرارت در ال‌جی جی ۶ استفاده کرده است. هم‌چنین به منظور جلوگیری از افزایش دمای سایر قطعات سخت‌افزاری، برخی از قطعه‌ها که تولید حرارت در آن‌ها بالا است، با فاصله از سایر قطعات سخت‌افزاری جای گرفته‌اند.

در نهایت، باید به شایعات گذشته پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی اشاره کنیم که از عرضه آن با قیمت ۷۷۰ دلار خبر می‌دهد. بنابر گمانه‌زنی‌های پیشین، این محصول برخلاف کاهش هزینه تولید آن، ۵۰ دلار بیشتر از ال‌جی جی ۵ قیمت‌گذاری خواهد شد و به همین جهت، نباید منتظر عرضه آن با قیمتی نزدیک به ۶۰۰ دلار (مطابق با برخی از شایعات گذشته) باشیم!

شرکت سازنده انتظار دارد که با تغییرات جدید صورت گرفته در ال‌جی جی ۶، بتواند حداقل ۵ میلیون واحد از آن‌را به فروش برساند. با توجه به عرضه گلکسی اس ۸ در نیمه دوم ماه آوریل و عرضه این گوشی در ماه مارس، به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی بتواند به پیش‌بینی فروش حداقلی گوشی پرچم‌دار جدید خود دست یابد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *