راهنمای استفاده از قابلیت Live Chat در اینستاگرام

راهنمای استفاده از قابلیت Live Chat در اینستاگرام
  • 1395/11/24
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر این روزها اپلیکیشن ایسنتاگرام خود را بروز رسانی کرده باشید، می‌بینید که قابلیت جدیدی به این مجموعه اضافه شده است، که با این قابلیت تمام کاربران اینستایی در دنیا می توانند در حین چت کردن تصویر خود را هم به صورت زنده پخش کنند؛ همانطور که می‌بینید خیلی از کاربران برای چت کردن از این روش استفاده می‌کنند و این سرویس در اینستاگرام استقبال خوبی به همراه داشته است.

لایو چت اینستاگرام

 

برای اینکه شما هم کار با این سرویس را شروع کنید، ابتدا مطمئن شوید که اینستاگرام خود را آپدیت کرده اید. برای آپدیت اینستاگرام خود کافی است که به یکی از سرویس های ارائه دهنده اپلیکیشن های موبایلی وارد شده و اینستاگرام را سرچ کنید. با این کار، می توانید از دکمه بروز رسانی استفاده کرده و سرویس خود را آپدیت کنید. بعد از آپدیت لازم است که با یوزر و پسوردتان وارد برنامه شوید.

بعد از این کار، برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و روی آیکن دوربینش که در بالا سمت چپ است کلیک کنید، یا هم انگشت خود را از روی صفحه اصلی به سمت راست بکشید، به جز گزینه های قبلی آن مثل Normal و Boomerang باید گزینه پخش زنده یا Liveهم قرار گرفته باشد، تا بتوانیید در مکالمه از آن استفاده کنید.

اگر گزینه پخش زنده هنوز برای حساب شما فعال نشده باشد، به احتمال زیاد فعال شدنش از چند ساعت تا چند روز بیشتر طول نخواهد کشید.

بعد از انتخاب Live، حالا برای شروع مکالمه ویدئویی روی Start Live Video  کلیک کنید.

 استفاده از قابلیت Live Chat در اینستاگرام

 

قبل از شروع پخش، اینستا برای اطمینان از این‌که مشکلی در اتصال اینترنتان وجود ندارد، آن را بررسی می کند و عبارت Checking connection را نشان می‌دهد، در صورتی که هیچ مشکلی در اتصال نداشته باشید، شمارش معکوسی را به شما نشان می‌دهد و سپس پخش زنده شروع می شود.

در حین استفاده از سرویس پخش زنده، بقیه کاربران هم می‌توانند شما را ببینند برای شما نظر بگذارند، یا شما را لایک کنند، و حتی خودتان در حین اینکه از پخش زنده استفاده می کنید می‌توانید برای دیگران هم نظر بگذارید، و یا حتی اگر کاربر جدیدی به جمع تماشاچیان شما بپیوندند، باز هم می توانید آن‌ها را از روی صفحه اصلی ببینید.

این سرویس نماهای مختلفی از دوربین را هم برایتان تنظیم می کند، و شما می توانید پخش زنده را از روی دوربین عقب و جلو تغییر دهید یا فلش خود را خاموش و روشن کنید.

 استفاده از قابلیت Live Chat در اینستاگرام

وقتی که خواستید مکالمه تصویری خود را قطع کنید، می‌توانید دکمه End که در بالای صفحه و سمت راست قرار دارد را لمس کنید و بعد گزینه End Live Video را که در پایین صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

و نهایتا هم اینستا، یک آمار از تعداد کاربرانی که این پخش را دیده اند به شما نشان می دهد.

 استفاده از قابلیت Live Chat در اینستاگرام

 

وقتی که شما پخش زنده را فعال کردید، دوستانی که شما را دنبال می کنند، می توانند ویئوی زنده شما را ببینند، و حتی اینستاگرام این موضوع را در صفحه اصلی خود، به دیگر کاربران اطلاع می‌دهد.

 استفاده از قابلیت Live Chat در اینستاگرام

بهتر است بدانید که اپلیکیشن اینستاگرام، ویدئوی پخش شده را یک بار بیشتر برای دیگر کاربران پخش نمی کند، و دوباره نمی توانید آن را ببینید، در حالی که در اپلیکیشن Periscope این سرویس باز پخش دارد.

نظر شما در مورد قابلیت چت زنده تصویری در این شبکه اجتماعی پر مخاطب چیست؟ نقاط ضعف و قوت این سرویس را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *