اینتل ۷٫۶۸ میلیارد دلار برای به دست آوردن McAfee می پردازد

  • 1389/5/29
  • مهدی صمصامی
  • 0


اینتل بزرگترین و معروفترین شرکت سازنده تراشه های کامپیوتری در جهان است. این شرکت امروز اعلام کرد که یک توافق قطعی برای به دست آوردن شرکت امنیتی مک آفی (McAfee) به وسیله خرید سهام عادی شرکت با ارزش ۴۸ دلار برای هر سهم، منعقد کرده است. به نظر می رسد این معامله که حدود ۷٫۶۸ میلیارد دلار ارزش دارد به توافق قطعی توسط هر دو شرکت رسیده است.

Paul Otellini رئیس و مدیر عامل شرکت اینتل می گوید : «با گسترش و رشد سریع و وسیع دستگاه هایی که در سراسر جهان به اینترنت متصل می شوند، عناصر زندگی ما هر چه بیشتر به سوی آنلاین بودن منتقل می شود. در گذشته انرژی بهینه و کارامد و اتصال با دیگر سخت افزارها نیازهای مصرف کنندگان بود. اما با نگاهی به آینده می توان گفت امنیت می تواند به عنوان رکن سوم از تقاضاهای مردم باشد.»

Otellini اضافه می کند : «با اضافه شدن تکنولوژی ها و محصولات McAfee به مجموعه اینتل، ما به شکلی باور نکردنی نوآوری ها، محصولات و سرویس های امنیتی ای را به مردم ارائه خواهیم کرد که صنعت و مصرف کنندگان با اطمینان به اینترنت متصل شوند و اتصالی امن تر و راحت تر از همیشه را پیش رو داشته باشند.»

به این ترتیب McAfee به یکی دیگر از شرکت های زیر مجموعه اینتل تبدیل می شود؛ اما باید دید که اینتل برای این معامله کلان چه طرح ها و نقشه هایی دارد. با این اوصاف شاید بتوان گفت که شاید ما در سال آینده با یک محصول فوق العاده از اینتل روبرو شویم. همچنین اینتل صحبت های دیگری درباره اهمیت امنیت دستگاه های متصل به اینترنت و اینترنت های بی سیم موبایل ارائه کرد.

اطلاعات کاملتر در سایت اینتل
منبع : www.MaximumPC.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *