صنعت خودرو سازی و Call of duty black ops!

  • 1389/9/8
  • ميثاق جراحي
  • 0

جیپ خشمگین وارد می شود !

Jeep & Call of duty Black ops

پس از موفقیت فوق العاده ی بازی COD Black ops شرکت جیپ تصمیم گرفته ماشینی با این عنوان عرضه کند که در صنعت خودرو سازی دنیا بی نظیر است .

از این جهت بی نظیر که این طرح اولین بار است که توسط شرکت های صنعتی به واقعیت تبدیل می شود این محصول جیپ که قرار است در سال 2012 وارد بازار های جهانی شود با عنوان jeep-wrangler-call-of-duty-black-ops-edition  و یا جیپ اهل مشاجره و دعوا نام گذاری شده است .

از مشخصات این محصول می توانم به رنگ قسمت بیرونی خودرو که ترکیبی از رنگ های خاکستری و سیاه و سفید است اشاره کنم هم چنین وجود لوگو ی  بازی در قسمت جلویی ماشین خودرو این جیپ را فوق العاده زیبا کرده و ویژگی های نگهبانان taillamp و سوخت پر کننده درب Mopa   با الهام از این  بازی گرفته شده است.

نقطه ی دید عقب خودرو و پنجر های وسیع پشت سر برای افزایش میدان دید کاربر و لمسی بودن برخی سیستم های درونی خودرو از دیگر ویژگی های ان است .

این  جیپ افسانه ای  و پرخاشگر ، 32 – اینچ  لاستیک جاده ای با قفل دیفرانسیل در جلو و عقب  و دو مورد انتقال سرعت دارد  و  قیمت برایند این جیپ  در حدود 30 هزار دلار(مدل 2 در) و 33 هزار دلار (مدل 4 در) تخمین زده شده است.

گویا ای تی

.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *