مروری بر قابلیت‌های بلندگوي حبابي شكل مدل Speak-er

  • 1389/9/18
  • ITTeach
  • 1

حتي براي شركت مشهوري مثل Art Lebedev Studios ، نيز ارائه محصولات عجيب و غريب و طراحي محور در دنياي تجارتزده و بسيار رقابتي امروز، دشوار است. خيلي از اوقات روياها در همان مرحله خط توليد از بين مي روند، و برخي از بهترين ابزارهاي طراحي شده در جهان از روي تخته طراحي فراتر نمي­روند. با اين حال، شروود فورلي و ميهوكو اوچي موفق شدند بر محدوديتهاي توليد غلبه نموده و اين ابزار فانتزي را به واقعيت تبديل كنند. اگر به ياد داشته باشيد، در ژانويه امسال بود كه خبرهايي درباره The.’s Speak-er شنيديم، و در حالي كه مي دانستيم طرحهايي براي آغاز ارسال آن تا پيش از آغاز سال 2011 به دست مصرف كننده نهايي وجود دارد تا حدي منطقي دچار ترديد شديم — هيچ چيز دلهره­انگيز­تر از اين نيست كه حباب اميدهايتان وقتي بيش از حد اوج گرفت بتركد.

امروز مشتاقانه مي­گوييم كه  Speak-er اكنون به قيمت 99.95 دلار در دسترس است، و اگر اطلاع يافتن از آنچه ما درباره جالبترين بلندگوهاي روميزي دنيا كه تا كنون شناخته شده­اند فكر مي كنيم برايتان قابل توجه است ادامه اين مطلب را مطالعه نماييد.

مشخصات فیزیکی و کارآیی عملی مدل Speak-er
با وجود همه اهداف و ويژگيهايي که طراحان، برای مدل Speak-er در نظر داشتند، این بلندگو، یک جفت بلندگوی نسبتا ابتدايي از بلندگوهاي روميزي است. يك پيچ صدا در پشت، يك ورودي برق AC و يك ورودي صوتي 3.5 ميليمتري در آن وجود دارد. اين سبب مي شود تا بلندگو بتواند با هرگونه منبع صوتي با خروجي 3.5 ميليمتري به خوبي كار كند كه همه چيز از كامپيوتر جيبي Nexus One تا لپ تاپ Latitude D410 يك دهه پيش را در بر مي گيرد. ما قبلا شنيده بوديم كه آنها به قيمت هر جفت 120 دلار عرضه مي شوند، ولي در حال حاضر يك مامور شركت “بنيامين” يك جفت از اين بلندگوها را مستقيم درب منزلتان تحويل خواهد داد – يا طبق آنچه الان در فكرش هستيم مي تواند سر از جوراب هداياي بابانوئل نيز در آورد.

هيچ وسيله اي براي كنترل باس يا صداي زير در آن تعبيه نشده است، از اينرو هرگونه تنظيمات صوتي را بايد از منبع انجام دهيد. ما اين بلندگوها را روي ميز خودمان امتحان كرديم و دريافتيم كه اگرچه صداهاي پايين به شكلي قابل پيشبيني ناقص بودند، ولي صداهاي ميانه و بالا در آن به گونه­اي غيرمنتظره دقيق و واقعي بودند. اين بدين معنا نيست كه باس به هيچ عنوان در آن وجود نداشت (بخوانيد: وجود داشت!)، ولي با پيچاندن ولوم و كاهش صدا به زير 60 درصد بطور كلي صداهاي پايين را خراب كرد. بدون پرده پوشي، اين دقيقا همان چيزي بود كه از مجموعه 2 بلندگويي كه فاقد ساب­ووفر اختصاصي باشد انتظار داشتيم، ولي وقتي اصوات ميانه و بالا را شنيديم به چيزي بيش از توقعمان رسيديم. اگر شما قصد استفاده از اين بلندگوها در محيط كارتان را داريد و مي خواهيد سطح نسبتا معقولانه و پاييني از صدا را داشته باشيد، اين دستگاه كارش را به خوبي انجام خواهد داد. و آنها ظاهري به مراتب بهتر از هر مجموعه بلندگويي كه بتوان به قيمت 100 دلار خريد دارند.

منبع: engadget

تصاويري از بلندگوي حبابي شكل مدل Speak-er

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *