برنامه (MyµStats ): میزان و سطح بازدید از وبسایت شما را نشان می دهد

  • 1389/11/5
  • ITTeach
  • 0

شما با نمایش میزان بازدید(ترافیک) و ایجاد ارتباط های اجتماعی مربوط به بلاگ یا وب‌سایت خود به  بازدیدکنندگان، می‌توانید به دیگران کمک کنید تا دریابند که میزان محبوبیت سایت شما چه اندازه است. در عوض،  اینکار می‌تواند در تعداد بازدیدکنندگان سایت شما و نیز میزان ارجاع سایت‌های دیگر به سایت شما افزایش  چشمگیری ایجاد کند.  برنامه MyµStats راه حلی آسان برای نشان دادن جایگاه و آمارهای شبکه‌بندی وب‌سایت شما ارائه می‌دهد.

برای استفاده ابزارهای  وب، برنامه My µStats  برنامه ای آسان و رایگان است. این ابزار ازطریق وبسایتش و از طریق ارایه خطوط کمی از  ارقامی با قابلیت ایجاد شدن کار می کند. ارقام بعد از اینکه در سایت ،بلاگ و یا یو آر ال تایپ می شوند ایجاد می شوند ، قدم بعد برای شما این است که این ارقام را در HTML خود پیست کنید و بگذارید تا برنامه My µStats   به عنوان یک برنامه کاربردی آنلاین کوچک روی سایت شما فعال شود.

سایتهای گوگل، یاهو، تکنوراتی(Technorati)، آلکسا(Alexa)، فیدبرنر (Feedburner ) و دلیشس(Delicious ) توسط این برنامه  نظارت و نشان داده می شوند و رقم‌های حاصله و سطوح سایت یا بلاگ شما را نشان می دهد و کنترل می کند

ویژگی‌ها:

  • این برنامه یک ابزار اینترنتی کاربر- سازگار(کاربرپسند) است
  • این امکان را به شما می‌دهد تا میزان ترافیک از سایت و همچنین آمارهای مربوط به ایجاد ارتباط اجتماعی را در معرض عموم بازدیدکنندگان سایت مورد نظر خود قرار بدهید
  • به عنوان یک ابزار ساده و از طریق یک کد ساده با قابلیت الحاق کارمی کند.
  • این برنامه داده‌هایی را از سایتهای گوگل، یاهو، تکنوراتی(Technorati)، آلکسا(Alexa)، فیدبرنر (Feedburner ) و دلیشس(Delicious ) گردآوری می‌کند.

ویژگیها و توانایی‌های برنامهMy µStats   را از طریق آدرس  www.myustats.com می‌توانید بررسی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *