هارد درایوهای هیتاچی مدل GST Ships Stylish Touro

  • 1390/2/4
  • ITTeach
  • 0

هیتاچی GSTبه عنوان شرکت سازنده حافظه های  ذخیره سازی شناخته شده است، اما آنها واقعا برای سلیقه نیز شناخته شده اند؟ خط تولید در حال حاضر شرکت یعنی  یواس بی 3 USB 3.0 Touro 3.0برای دسکتاپ ها  و موبایل بسیار جذاب به نظر می رسند و هر یک شامل دو سطح محافظ – پشتیبان گیری و ذخیره سازی ابری داخلی است. این واحد قابل حمل با نرم افزار دسترسی ابری شرکت اجرا است و کاربران را برای دسترسی و به اشتراک گذاری فایل ها از یک مرورگر٬ تبلت و یا گوشی های هوشمند قادر می سازد.

هر مشتری سه گیگا بایت 3GB فضای ذخیره سازی آنلاین مجانی دریافت می کند و برای ذخیره سازی بیشتر گزینه ای برای ارتقاء به 250 گیگابایت 250GB به قیمت 49 دلار در سال وجود داردکه شامل برنامه های متعدد محافظتی کامپیوتری است. اگر شما حساب کاربری خود را به شیوه پرداختی ارتقاء دادید٬ برنامه های نرم افزاری دیجیتالی برای موبایل آی فونiPhone و یا تبلت آی پد iPad شرکت اپل را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد کسانی که از یکی از این درایوها استفاده می کنند برای قابلیت پشتیبان گیری داخلی آن٬ در می یابند که نرم افزار بطور مناسب و به نرمی و خودکار هر نیم ساعت اجرا می شود منجر به به روز رسانی منظم می گردد. آنها همچنین قادر به کار با لب تاپ های ماک شرکت اپل و سایر رایانه های شخصی می باشند و هم اکنون در دسترس می باشند.

درایو قابل حمل با حاقظه 500 گیگا بایتی با قیمت 109 دلار و 99 سنت و مدل 750 گیگابایتی با قیمت 129 دلار و 99 سنت به فروش می رسند (که هر دو با درایو های 7200RPM می باشند). سایرین با میانگین قیمیتی بین 109 دلار و 99 سنت تا 229 دلار و 99 سنت با جزئیات کامل در زیر شرح داده شذه اند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *