اولین تبدیل USB 3.0 به DVI برای مانیتورها توسط DisplayLink عرضه شد

اولین تبدیل USB 3.0 به DVI برای مانیتورها توسط DisplayLink عرضه شد
  • 1390/9/8
  • عليرضا شیری
  • 0

DisplayLink یکی از بهترین کمپانی هایی است که در زمینه ی تکنولوژی های مجازی سازی و وسایل پردازشی که با USB کار می کنند، فعالیت می کند. این کمپانی به تازگی یک تبدیل جدید ارائه کرده است. تبدیلی که اطلاعات ورودی خروجی از طریق پورت USB را به نمایشگرهایی که به پورت DVI متصل می شوند منتقل می کند و در واقع اولین تبدیل USB 3.0 به DVI است.

با استفاده از چیپ DL-3100 که محصول همین کمپانمی است، از طریق اتصال USB می توان کارت گرافیک مجازی در اختیار داشت، بنابراین اولین تبدیل USB 3.0 برای مانیتورها در ژاپن رونمایی شده است.

با استفاده از تکنولوژی فشرده سازی ویدیو DisplayLink 3.0 و پشتیبانی از رزولوشن های مختلف تا 2048 در 1152 پسکل که شامل رزولوشن Full HD 1080p هم می شود، شاهد عرضه ی وسیله ای خواهیم بود که برای تمام کاربران نوت بوک، نِت بوک و PC کاربرد دارد و به وسیله ی آن می توان از چند صفحه نمایش استفاده کرد. هر صفحه نمایش با استفاده از سرعت بالای پورت SuperSpeed USB 3.0 می تواند بازی های 3 بعدی، فیلم های HD و گرافیک 2 بعدی با کیفیت بالا را به همراه صدای چند کاناله پخش کند.

پورت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه، 10 برابر سریع تر از USB 2.0 است. مصرف انرژی و زمان لازم برای انتقال اطلاعات با استفاده از USB 3.0 کمتر می شود.

 

تبدیل I-O Data USB-RGB3/D اکنون در کشور ژاپن به قیمت 137 دلار موجود است.

منبع:

techpowerup

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *