با WeatherStats از آب و هوای هر شهری در ویندوز فون خود باخبر شوید

با WeatherStats از آب و هوای هر شهری در ویندوز فون خود باخبر شوید
  • 1390/12/6
  • بابک
  • 0

شاید فکر کنید که Weather Stats یک اپلیکیشن هواشناسی معمولی برای ویندوز فون است. اما این اپلیکیشن با امکاناتی که دارد کاملا متمایز از دیگر برنامه‌های مشابه است. کار Weather Stats فقط این نیست که به شما بگوید که در شهر شما امروز باران می‌آید یا نه. برای این کار اپلیکیشن‌های دیگری وجود دارند. اما Weather Stats تمامی اطلاعات و ریزترین جزییات هواشناسی را در اختیار شما می‌گذارد. این اپلیکیشن مفید و کاربردی اطلاعات هواشناسی را تقریبا از تمامی ایستگاه‌های هواشناسی جهان جمع‌آوری می‌کند. به غیر از این، Weather Stats برای دانستن میزان بارش باران و دمای متوسط هوا در نقطه از جهان هم کاربرد دارد.
این اپلیکیشن با فهرستی از تمامی کشورهای دنیا باز می‌شود که براساس حروف الفبا مرتب شده‌اند. همان‌طور که در صفحه اصلی اپلیکیشن هم نوشته شده، بانک اطلاعاتی آن شامل ۲۵۰ کشور، بیش از ۲۶۰۰۰ شهر و حدود ۱۰۰۰۰۰ ایستگاه هواشناسی است. برای سهولت در یافتن اطلاعات موردنظر می‌توانید روی نقشه این برنامه رفته و شهری که می‌خواهید را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از بخش جستجو هم استفاده کنید و نام مقصد موردنظرتان را در آن وارد کنید و بیابید.


زمانی که ایستگاه هوایی منطقه خود را یافتید کافی است برچسبی که در کنار نقشه وجود دارد را انتخاب کنید تا به صفحه اختصاصی ایستگاه مربوطه رفته و تمامی اطلاعات مرتبط با آن را دریافت کنید. شما می‌توانید روی نقشه زوم کنید. اگر به سمت راست بروید، می‌توانید دمای میانگین و میزان بارش سالانه آن ایستگاه هواشناسی را بیابید. تمامی این آمار و ارقام در حالت دسته‌بندی ماهانه و نمایش گرافیکی نموداری هم قابل دسترس هستند.
Weather Stats تنظیمات شخصی خوبی را هم فراهم کرده است. در بخش تنظیمات یا همان Settings می‌توانید یکای دما را مطابق میل خود تنظیم کنید و آن را فارنهایت یا سلسیوس (درجه سانتیگراد) بگذارید. همچنین می‌توانید کشوری را که می‌خواهید اطلاعاتش را ببینید را هم برگزینید. رفتن به قسمت راست در بخش تنظیمات شامل انتخاب‌هایی برای نمودارها است که شما می‌توانید نحوه نمایش آن‌ها را تنظیم نمایید.
Weather Stats یک اپلیکیشن رایگان است و اگر شما می‌خواهید تمامی اطلاعات مربوط به شرایط آب و هوایی منطقه‌ای را داشته باشید بهترین انتخاب برای شما همین اپلیکیشن است. از طریق لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را دریافت نمایید.
دریافت

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *