با MyApartmentMap : آپارتمان های مقرون به صرفه درون ایالات متحده را بیابید (برنامه ای برای اندروید و iOS)

با MyApartmentMap : آپارتمان های مقرون به صرفه درون ایالات متحده را بیابید (برنامه ای برای اندروید و iOS)
  • 1391/7/10
  • مژگان فنائی
  • 0

MyApartmentMap (نقشه آپارتمان من)، آپارتمان یابی مبتنی بر مکان یاب آنلاین است که معامله های آپارتمان های مقرون به صرفه و پیشنهادات اجاره ای مناسب از سراسر ایالات متحده را گردآوری کرده، و آنها را در وبگاه خود فهرست می کند. به منظور برآوردن نیازهای کاربران گوشی هوشمند، مرکز خدمات به تازگی سرویس گیرنده رسمی خود برای دستگاه های مجهز به اندروید و iOS را عرضه نموده است.

با استفاده از برنامه تلفن همراه، اکنون کاربران می توانند تمامی معامله های آپارتمان بر روی یک نقشه تعاملی را مشاهده نمایند، و/یا جستجوهای خود از طریق انواع فیلترها برای بدست آوردن یک خانه عالی برای خود را پالایش (فیلتر) کنند. امکان مرتب سازی آنها از آپارتمان های دانشکده تا آنهایی که اجازه داشتن حیوانات خانگی را می دهند وجود دارد، MyApartmentMap به شما اجازه یافتن و نشانه گذاری هر گونه امکانات مسکنی که در جستجویش هستید را می دهد. موارد بیشتری در ادامه خواهد آمد.

MyApartmentMap به گونه ای خوشایند راه خود را به فهرست آپارتمان یاب های چیره دست از جمله برخی نام های مشهور همچون Trulia For Rent، Airbnb و تعداد قابل توجهی دیگر باز کرده است.

MyApartmentMap فرایند جستجو برای آپارتمان ها را سریع و آسان می سازد. همه اینها با مشخص نمودن مکان دقیق (ایالت/شهر) آپارتمان تان شروع می شود. صفحه نمایشی که در زیر مشاهده می کنید، تمامی نتایج همراه با مکان های مربوطه، مشخصات و محدوده قیمت را فهرست می کند. برای کمک به اینکه برنامه به نتایج دقیق تری دست یابد، می توانید روی دکمه فیلتر در بالا بزنید، و معیارهای جستجوی مورد نیازتان همچون حداکثر قیمت، تعداد اتاق خواب ها و نوع حیوان خانگی که قصد نگداشتن آن همراه خود در این مکان دارید را ارائه نمائید. از این گذشته، جستجوی نتایج می تواند به روش های مختلف همچون از طریق فاصله، اجاره، یا مناسبت زمانی دسته بندی شود. برای بازبینی تمامی آپارتمان های فهرست شده بر روی یک نقشه، دکمه نقشه را بزنید.

آیا نمی توانید خانه رویایی تان را بیابید؟ ممکن است قادر به یافتن معامله خانه جذابی در زیر برچسب معامله ها شوید، که با امکانات گنجانده شده در آن، شرح اموال، گالری تصاویر، امکانات رفاهی پیرامون آن، طرح ساختمان، نمایش مکان روی نقشه، و چیزهای بیشتری کامل شده است. برای آنکه تفکر و ایده ای دقیق از گذشته داشته و برای پیش بینی اجاره املاک موجود در یک منطقه خاص، برنامه تمامی حقایق و ارقام آماری در زیر برچسب داده ها را نشان می دهد.

هر نوع ملکی که به آن علاقه داشته باشید را می توانید نشانه گذاری کرده و بعدها مشاهده نمایید. داده های نشانه گذاری شده می تواند با زدن دکمه ویژگی های ذخیره شده روی صفحه اصلی برنامه در دسترس قرار گیرد.

MyApartmentMap با بسته ای شامل تقریبا همه ویژگی هایی که هر کس از خدماتی این چنینی انتظار دارد، می آید. بیایید امیدوار باشیم که در روزهای آینده، این خدمات فهرست مکان هایش را به فراتر از ایالات متحده گسترش می دهد، و بازاندیشی جدی به سرویس گیرنده های تلفن هوشمند خود می بخشد، چرا که هم اکنون به نظر می رسند آنها چندان مناسب، به ویژه برای اندروید نباشند.

برای دانلود نگارش های اندروید و iOS این برنامه به لینک های زیر مراجعه نمایید:

Download MyApartmentMap for Android

Download MyApartmentMap for iPhone, iPod touch & iPad

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *