سریع ترین مموری کارت موبایل جهان توسط کمپانی SanDisk ارائه شد

سریع ترین مموری کارت موبایل جهان توسط کمپانی SanDisk ارائه شد
  • 1392/4/19
  • سهیل دارائی
  • 0

کمپانی SanDisk اخیرا مدل جدیدی از کارت حافظه ” SanDisk Extreme Micro-SDXC ” را معرفی کرده است.از سوی کمپانی SanDisk اعلام شده است که این مموری کارت های جدید تا دو برابر بازدهی بیش تری نسبت به مموری کارت های ” Ultra micro-SDXC ” دارند !

Capture3

همچنین کمپانی SanDisk اعلام داشته است که ” SanDisk Extreme Micro-SDXC ” سریع ترین مموری کارت جهان می باشد. بد نیست بدانید که SanDisk Extreme Micro-SDXC در دو مدل تولید گشته است.مدل اولی دارای حافظه ای 16 گیگابایتی و مدل دومی دارای حافظه 64 گیگابایتی است. کمپانی SanDisk اعلام کرده است که هدفشان از طراحی این مموری کارت های جدید ؛ سرعت بسیار بالا و دوام و استحکام بالا بوده است.از قابلیت های دیگر SanDisk Extreme Micro-SDXC می توان به سرعت بالای خواندن اطلاعات از روی کارت ( که بالغ بر 80 مگابایت در ثانیه است ) و سرعت بالای انتقال دیتا بر روی کارت ( که بالغ بر 50 مگابایت در ثانیه است ) اشاره داشت.

Capture

کمپانی SanDisk مدعی شده است که این مموری کارت های پر سرعت جدید ؛ هیچ مشکلی با گوشی های تلفن همراه ندارند و به خوبی بر روی آن ها پشتیبانی می گردند. این مموری کارت های پر سرعت جدید به خوبی عمل انتقال داده ها را انجام می دهند ؛ برای حالت های متنوع عکس برداری همانند burst mode ؛ ضبط فایل ویدئویی 1080p و پلی کردن آن ها نیز هیچ گونه مشکلی ندارند.متاسفانه تا بدین لحظه هیچ گونه قیمت گذاری ای روی SanDisk Extreme Micro-SDXC نشده است و قیمت این مموری کارت ها منتشر نشده است.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *