LG G3 با نام تجاری G3 S به بازار می آید!

LG G3 با نام تجاری G3 S به بازار می آید!
  • 1393/4/25
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

جالب است بدانید که به تازگی اطلاعاتی از کتابچه راهنمای کاربری اسمارت فون LG 3 Mini فاش شده است که با استناد بر آن نام این اسمارت فون G3 S خواهد بود!

در کتابچه راهنمای G3 S، شماره ساخت D772V ذکر شده است و گویا این اسمارت فون متعلق به اپراتور Vodafone می باشد.به غیر از فاش شدن نام تجاری این اسمارت فون در این کتابچه اطلاعات بیش تری در رابطه با سخت افزار به کار رفته در آن دیده نمی شود.

LG

گمانه زنی ها بر این است که G3 S، به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت تصویر 720 در 1280 پیکسل مجهز شده است.این نسخه مینی در دل خود پردازنده چهارهسته ای Snapdragon 400 را جای داده است.2 گیگابایت حافظه رَم، دوربین 8 مگاپیکسلی و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات فنی این نسخه مینی است.

LG

شنیده هایی به گوش می رسد که تمامی امکانات نرم افزاری موجود در LG G3 نیز در نسخه مینی آن نهفته است.

پایگاه چینی زبان Tenaa نیز اقدام به ثبت این نسخه مینی کرده است و G3 S توانسته است موفق به کسب گواهینامه عرضه در این کشور گردد.

با استناد بر مشخصات ثبت شده در Tenaa، G3 S این نسخه مینی دارای ابعاد 137.75 در 69.60 در 9.99 میلی متر است و تنها 134 گرم وزن دارد.انتظار میرفت ال جی، اسمارت فون  G3 S را با نام تجاری G3 Mini به بازار های جهانی عرضه کند.

LG

اطلاعات درز کرده  قبلی نشان می دهد که ال جی قصد دارد این نسخه مینی را توسط AT & T اپراتور امریکایی در آن کشور به فروش برساند. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری و تاریخ عرضه این اسمارت فون وجود ندارد.

[منبع : gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *