تصاویر تازه ای از Lumia 830 فاش شد!

تصاویر تازه ای از Lumia 830 فاش شد!
  • 1393/6/2
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

در حالی که همه ما منتظر معرفی رسمی Lumia 830 می باشیم، می توانیم انتظار خود را با تصاویر و اطلاعاتی که کم و بیش به بیرون درز می کنند بگذرانیم.

آنچه از تصاویر پیداست، دکمه های تنظیم صدا، کلید قفل و یک دکمه شاتر برای دوربین در سمت راست گوشی قرار گرفته اند. طراحی دکمه های ناوبری خازنی و ضخامت قاب گوشی نیز مانند قبل است.

Capture

همانند Lumia 1020 چینش دوربین این گوشی نیز به همان صورت است، همچنین مانند Lumia 925، پورت های صدا و میکروUSB در بالای دستگاه واقع شده اند. به نظر می رسد قاب این دستگاه فلزی باشد، درست همانند Lumia 820 درپوش پشتی این دستگاه برای تعویض باتری، دسترسی به اسلات سیم کارت و microSD از جایش درمی آید.

مدارک لو رفته در برزیل، خبر از وجود نام برندنوکیا در جلو این گوشی می دهد و نام Microsoft Mobile به عنوان نام تجاری سازنده در برچسب پشتی دستگاه درج خواهد شد، این مدارک هم چنین تایید می کنند که این گوشی با نام Lumia 830 به فروش می رسد.

Capture

منابع از وجود نسخه 4 بلوتوث، وای فای سازگار با 802.11a/b/g/n و اتصال به شبکه داده LTE در Lumia 830 داده اند، هر چند ما در مورد کیفیت دوربین این دستگاه مطمئن نیستیم ولی ما مطمئنیم که دورربین این دستگاه از یک سنسور PureView بهره می برد، نوع پردازشگر و حافظه داخلی این گوشی هنوز نا معلوم است.

Capture

به نظر می رسد این گوشی پلی بین گوشی های Lumia 630/635، گوشی Lumia 930 و Lumia 1520 باشد، البته هیچ جای تعجبی نیست اگر اندازه صفحه نمایش آن 4.5 و یا 4.7 اینچ، و کیفیت تصویر آن 768 در 1280 پیکسل باشد. به نظر می رسد Lumia 830 در آمریکا توسط اپراتور های AT&T، T-Mobile و Verizon پشتیبانی شود، مایکروسافت یک رویداد مطبوعات برای 4 سپتامبر برنامه ریزی کرده تا IFA در برلین را با گوشی جدیدش خبرساز کند.

[ منبع : PhoneArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *