«مصاحبه» از «نگهبانان کهکشان» در گوگل پیشی گرفت!

«مصاحبه» از «نگهبانان کهکشان» در گوگل پیشی گرفت!
  • 1393/10/7
  • نادر عظیمی
  • 2

طی چند روزِ گذشته، خبر های بسیاری مربوط به فیلم سینمایی «The Interview» و حواشی آن منتشر شد. حواشی که مربوط به هک سیستم های سونی از سوی کره شمالی بود. به شخصه فیلم «مصاحبه» را یک تمسخر واقعی نسبت به کره شمالی می دانم. بعد از تهدیدات بسیار از سوی کره شمالی مربوط به فاش کردن اطلاعات سری کمپانی بزرگ Sony، این فیلم از روی پرده های نقره ای سینما ها برداشته شد. اما بعد از گذشت چند ساعت به دستور رئیس جمهور آمریکا دوباره بر روی پرده های سینما رفت. شاید جالب باشد بدانید که در جدیدترین رکورد، این فیلم توانسته از شاهکار «نگهبانان کهکشان» ( Guardians of the Galaxy ) در قسمت ویدئو های گوگل جلو بزند. با گویا آی تی همراه باشید.

کمی قبل تر نیز شاهد یک رکورد شکنی دیگر از فیلم «مصاحبه» بودیم که مربوط به امتیازات سایت معروف IMDB بود که توانست از نگاه ده ها هزار کاربر، امتیاز 10/10 را کسب کند. اما این امتیاز به تدریج در حال کم شدن می باشد.

شاید جالب باشد بدانید که دو شبکه Xbox Video و PlayStation Video که PVideo منحصراً برای پخش عناوین AA می باشد، اقدام به پخش این فیلم کمدی کرده اند. البته PlayStation Video بابت این جسارت، از سوی کره شمالی مورد هک قرار گرفت.

شما می توانید هم اکنون فیلم «مصاحبه» را در  Google Play, YouTube, Xbox Video و www.seetheinterview.com به صورت آنلاین مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. سونی پیکچرز هم مال شرکت سونی ! در ضمن کره شمالی هنوز زیر بار نرفته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *