تصاویر تلفن هوشمند HTC One M9 Plus به بیرون درز پیدا کرد

تصاویر تلفن هوشمند HTC One M9 Plus به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/11/2
  • مجتبی
  • 0

هر چه به مراسم معرفی رسمی تلفن های هوشمند پرچمدار شرکت ها نزدیک تر می شویم اخبار جالب تری در مورد آنها به بیرون درز میابد. ظاهرا شرکت HTC هم برای نمایشگاه MWC قرار است ما را شگفت زده کند. این خبرها را یکی از لو دهندگان به نام @leaksfly منتشر نموده.

البته اینبار در مورد پرچمدار بعدی HTC یعنی M9 نیست! بلکه در مورد برادر این دستگاه است که با نام One M9 Plus شناخته می شود. قطعا صفحه نمایش این فبلت از M9 بزرگتر خواهد بود. البته از لحاظ ظاهری نیز تغییرانی نسبت به M9 دارد. لو دهنده اشاره شده اعلام کرده که این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی با کیفیت QHD است و از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در آن به عنوان مرکز پردازش استفاده شده. همچنین حافظه رم پردازشی این محصول ۳ گیگابایت و نیز مجهز به دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت خوان است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

از طرف دیگر برخی معتقد هستند این دستگاه در واقع خود M9 خواهد بود. البته با تغییرات ظاهری بیشتر. ونکته دیگر اینکه همانند سایر دستگاه های بالارده و حتی میان رده شرکت HTC در تصاویر لو رفته شده خبری ایز بلندگوهای معروف BoomSound این شرکت در M9 Plus وجود ندارد. علاوه بر اینها دکمه خانه به ظور فیزیکی در پایین گنجانده شده و با سنسور اثر انگشت خوان یکپارچه شده است. اگر به پشت دستگاه بنگریم با یک لنز واقعا بزرگ برای دوربین مواجه می شویم که پیش بینی شده ۲۰ مگاپیکسلی باشد. همچنین یک لنز کوچک دیگر در بالای دستگاه وجود دارد که همان قابلیت های دوربین دوگانه M8 را برای این محصول هم فراهم خواهد کرد.

پس با این حساب ظاهرا باید منتظر دو مدل از پرچمدار شرکت HTC باشیم که مورد دوم فبلت بوده و در این مطلب به مشخصات احتمالی آن پرداختیم. البته باز هم نمی توان به طور قطع نظر نهایی در اینباره داد اما چیزی که مشخص است به زودی شاهد معرفی رسمی این دستگاه ها خواهیم بود و آنگاه حقیقت کاملا مشخص می گردد.

در ادامه دو تصویر دیگر منتشر شده از دستگاه مورد بحث را ببینید.

3

4

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *