حذف ایمیل های آزار دهنده در Gmail با Unsubscriber

حذف ایمیل های آزار دهنده در Gmail با Unsubscriber
  • 1393/11/5
  • مهدي ده نبي
  • 0

iCon

آیا اینباکس Gmail شما نیز لبالب پر از ایمیل های آزار دهنده شده است و میخواهید همه آنها را یکجا حذف نمایید؟ پس با گویا آی تی همراه باشید.

1

Unsubscriber for Gmail نام اپلیکیشنی برای سیستم عامل iOS است که این کار را به راحتی و بدون آسیب رسیدن به اکانت شما، برای تان انجام می دهد. این نرم افزار هوشمند، اکانت شما را اسکن کرده و ایمیل هایی که از فرستنده های ناشناس باشد را لیست کرده و به شما نشان می دهد. در نهایت با ارسال یک ایمیل Unsubscribe به آدرس های مربوطه، شما را از شر آنها خلاص می کند. در زیر، به آموزش نحوه کار با این اپلیکیشن می پردازیم :

2

در گام اول، شما باید نرم افزار Unsubscriber را از اپ استور به رایگان دانلود نمایید.

کار کردن با اپلیکیشن فوق العاده راحت بوده و همچنین هیچگونه بنر تبلیغاتی آزار دهنده نیز در آن مشاهده نخواهید کرد. بعد از دانلود و نصب نرم افزار، آن را باز کنید. سپس آدرس جی میل و پسورد خود را وارد کرده و وارد اکانت شوید. سپس نرم افزار به صورت خودکار، به بررسی اینباکس شما پرداخته و ایمیل هایی که تشخیص دهد آزار دهنده یا مناسب نیست را مشخص می کند.

حالا شما باید بین انجام دو کار، گزینه مناسب را انتخاب نمایید :

  • سوایپ به سمت راست
  • سوایپ به سمت چپ

با انجام مورد اول، گزینه Keep را مشاهده خواهید کرد که با زدن آن، به نرم افزار اطلاع می دهید که شخص فرستنده، مورد تأیید شما بوده و ایمیل های این شخص در آینده نیز همچنان به شما ارسال شود.

4

اما با انجام مورد دوم، گزینه Unsubscribe را مشاهده خواهید که با زدن آن، به نرم افزار اطلاع می دهید که شخص فرستنده، جزء اشخاص آزار دهنده به شمار می رود و در آینده نیز ایمیلی از آن شخص برای شما ارسال نشود.

3

در انتها و با زدن Unsubscribe، پیغام موفقیت آمیز بودن عملیات به شما نمایش داده می شود و همچنین با زدن دکمه Share، این امکان را نیز دارید که این موفقیت را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید!

5

در پایین نمایشگر، دو دکمه مشاهده می کنید. دکمه سمت چپ، منویی را برای شما باز می کند که به شما اجازه اسکن مجدد اینباکس و یا قابلیت دسترسی به اکانت دیگر را می دهد.

6

دکمه سمت راست نیز، برای به اشتراک گذاری این اپلیکیشن در شبکه های اجتماعی کاربرد دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *