کاور Phorm دکمه های صفحه کلید آیپد مینی شما را برجسته می کند

کاور Phorm دکمه های صفحه کلید آیپد مینی شما را برجسته می کند
  • 1393/11/24
  • مهرداد فراهانی
  • 0

Tactus یک کاور جادویی است که صفحه کلید نمایشگر آیپد مینی را فیزیکی می کند. کاور جدید شرکت Phorm به نظر می رسد مثل یک کاور معمولی آیپد مینی است، اما به یک کلید اسلاید در عقب و دکمه های فیزیکی در جلو به شکل صفحه کلید مجهز است. وظیفه دکمه اسلاید آن در عقب این است که صفحه کلید این کاور را به طور کامل ناپدید کند (صفحه کلید این کاور به حالت مایع در آن به کار رفته است). همانطور که شما می توانید تصور کنید، این دقیقا همان چیزی است که آرزوی داشتن صفحه کلید فیزیکی را برای بعضی از کاربران برآورده میکند. مدیر عامل شرکت Tactus دکتر کریگ سیسلا در مورد این کاور به ما می گوید کسانی که این کاور را استفاده می کنند شاهد بهبود سرعت تایپ و دقت خود در نوشتن هستند. البته برای اظهار نظر در اینباره کمی زمان بیشتری لازم است. شما می توانید از امروز این کاور Phorm را با قیمت 99 دلار پیش خرید کنید، و یا تا زمان عرضه آن در تابستان صبر کنید و مبلغ 149 دلار برای آن بپردازید.

در حالی این کاور خیلی جالب به نظر میرسد، اما انتظار نداریم که محصول این شرکت کاملا همانند یک صفحه کلید فیزیکی عمل کند. شما با استفاده از آن می توانید همانند صفحه کلید لپتاپ خود با تمام انگشت خود به تایپ کردن بپردازید. البته قرار است به زودی یک کاور با همین ویژگی برای آیفون 6 پلاس هم معرفی شود. به احتمال زیاد استقبال قابل توجهی از این کاور خواهد شد باید منتظر باشیم تا عملکرد آن را در آینده ببینیم.

شرکت Phorm که قبلا به عنوان 121Media شناخته می شد، یک شرکت فن آوری دیجیتال است که بیشتر در زمینه نرم افزار فعالیت می کند. Phorm در سال 2002 در سنگاپور تاسیس شده است و اینطور که پیداست می خواهد در زمینه سخت افزار هم فعال شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *