موضوعات پرمخاطب در اینستاگرام

موضوعات پرمخاطب در اینستاگرام
  • 1393/12/7
  • فرشته سعیدی
  • 0

به گزارش گویا آی تی، یکی از پر طرفدارترین موضوعات استفاده شده در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، جملاتی همراه با نقد طنز است و با《الکی مثلا…》شروع می شود.

ازدیگر موضوعات پرطرفدار و ویژه ی اینستاگرام، صفحه ی یک روستایی ساکن شمال است، این روستایی که در مرز گیلان و مازندران زندگی می کند نام او《محمد قاسم》و صفحه ی او در اینستاگرام salarpolad می باشد.

شعری که در پست اینستاگرامش گذاشته به این شکل است:

 دو قلو بودن/ یکی مثل روز سفید/ یکی مثل شب سیاه/ سیاهه که پسر بود زیر فشار زایمان,دوام نیاورد و…/ اما خواهرش…/ باز هم جای شکرش باقیه/ وگرنه بیچاره مادره دیپرس(افسرده) میشد/ اونوقت مجبور بودیم ببریمش روان درمانی/ اونم تو این سوز و سرمای زمستون و روستا ما که یک دکتر عمومی که هیچی,یک دامپزشک که هیچی، یک حکیم که هیچی، یک امپول زن درستو حسابی هم نداره/ ولی حالا درسته که دهات ما دوا و دکتر درستو حسابی نداره ، اماااا/ آدمهای کاکول بسر و گوگوری مگوریی داره

یکی دیگر از شعرهای پرطرفدار، شعر علیرضا قزوه به نام گرد و خاک اهواز است، این شعر در شبکه های اجتماعی پخش شده و کنایه به دولت می باشد، اما با واکنش شدید او همراه شد.

او درباره ی این شعر می گوید: من هر روز حدود ۲۴ ساعت گوگل را سرچ می کنم و می خوابم ولی این دفعه با مطلب عجیبی برخوردم که نوشته بود: شریعت پاسخ قزوه را داد، ولی شعری بود که من اصلا آن را ننوشته بودم!

شعرش را به این صورت شروع کرده بود:

اهواز اگر هوا ندارد/ ربطی به من و شما ندارد/ چون دولت ما قصد دخالت/ در خواسته ی خدا ندارد… الی اخر

من هرگز شعر وزن دار نگفته ام و کسانی که با اشعار من آشنایی دارند، می دانند که من فقط عروض کار می کنم، این شاعر در پاسخ به این شعر ضعیف، شعر ضعیف تر گفته است.

تمامی موضوعات،حواشی این هفته بود که به غیر از اینستاگرام در چت های دیگر هم منتشر گردید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *