سرویس سفارشی سازی Moto Maker برای ساعت هوشمند Moto 360 نیز ایجاد می شود

سرویس سفارشی سازی Moto Maker برای ساعت هوشمند Moto 360 نیز ایجاد می شود
  • 1393/12/8
  • مجتبی
  • 0

همانطور که احتملا می دانید سرویس آنلاین Moto Maker به کاربران اجازه می دهد تا رنگبندی بخش های مختلف تلفن هوشمند Moto X را به دلخواه خود تعیین کنند. اما در ماه آینده سرویس مشابهی برای ساعت هوشمند Moto 360 نیز در دسترس خواهد بود.

شما می توانید قاب را از بین رنگ های نقره ای، مشکی یا طلاعی برگزینید. سپس باید اندازه را از بین دو گزینه موجود به دلخواه انتخاب کنید. دسته‌ی این محصول را می توانید از جنس فلز یا چرم انتخاب کنید. در نهایت هم می توان از بین ۱۱ نمای مختلف، ظاهر اصلی ساعت هوشمند Moto 360 را هم می توان به دلخواه خود برگزینید.

ظاهرا امکان Moto Maker از همان اوایلی که موتورولا در حال کار بر روی اولین ساعت هوشمند خود بوده، در نظر گرفته شده، اما قطعات مختلف برای استفاده از سرویس یاد شده در دسترس نبوده اند. آنطور که پیداست موتورولا قرار است از Moto Maker مخصوص سفارشی سازی Moto 360 نیز به زودی رونمایی کند.

سفارشی سازی بهترین ویژگی تلفن هوشمند Moto X نیست، اما یک گام بزرگ برای این گوشی بود که حالا قرار است برای ساعت هوشمند محبوب موتورولا نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد. ساعت Moto 360 در شهر سنچن کشور چین ساخته خواهد شد و سپس به دست سفارش دهندگان خواهد رسید. اگر علاقمند به طراحی ساعت هوشمند مورد نظر خود هستید این سرویس جدید از موتورولا قطعا مورد توجه‌تان قرا خواهد گرفت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *