ایسوس قیمت Zenfone 2 را مشخص کرد

ایسوس قیمت Zenfone 2 را مشخص کرد
  • 1393/12/19
  • مبين
  • 0

اگر به یاد داشته باشید ایسوس Zenfone 2 را در رویداد CES 2015 به طور رسمی معرفی کرد که ویژگی های جالبی از جمله پر شدن باتری تا ۶۰% با ۳۹ دقیقه را داشت.

چندی پیش ایسوس وعده عرضه Zenfone 2 را در تایوان داده بود که امروز به وعده خود عمل کرد و این دستگاه را وارد بازار تایوان نمود. گوشی هوشمندی با صفحه نمایش ۵ اینچی که قیمت آن تنها ۱۵۸ دلار است بسیار مقرون به صرفه بوده و برای ورود به بازار قیمت عالی را دارد.

حال به نظر می رسد که مدلی با رم ۴ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۰۸۰p و حافظه دخلی ۳۲ گیگابایتی نیز وجود دارد که قیمت آن ۲۸۵ دلار است. قیمت این دستگاه برای بازار جهانی اعلام شده است اما انتظار می رود که در بازارهای غربی قیمت بالاتری را داشته باشد.

Zenfone 2 اکنون در چهار مدل به فروش می رسد که به شرح زیر هستند:

  • ZE551ML (5.5″, ۱۰۸۰p display, 4GB RAM, 32GB) – ۸۹۹۰ NT$ (~US $285)
  • ZE551ML (5.5″, ۱۰۸۰p display, 2GB RAM, 32GB) – ۶۹۹۰ NT$ (~US $221)
  • ZE550ML (5.5″, ۷۲۰p display, 2GB RAM, 16GB) – ۵۹۹۰ NT$ (~US $190)
  • ZE550CL (5″, ۷۲۰p display, 2GB RAM, 16GB) – ۴۹۹۰ NT$ (~US $158)

در این ماه Zenfone 2 به کشورهای چین، هنگ کنگ، سنگاپور و فرانسه سفر خواهد کرد و همچنین در ماه های آینده پا به آسیا شرقی وایتالیا نیز خواهد گذاشت. علاوه بر این انتظار می رود که در ماه ژوئن روانه بازار برزیل شود.

شرکت ایسوس در بخش گوشی های هوشمند خوب فروش ۱۷ میلیونی Zenfone را پیش بینی کرده است و در مجموع  ۵۰۰,۰۰۰ برای ماه مارس خواهد بود و پس از انتظار می رود که فورش ماهانه آن به ۳ میلیون برسد. همه برای در دست گرفتن مدل ۴GB این دستگاه لحظه شماری می کنند که با قیمت پایین آن انتظار می رود که فروش خوبی را به ثبت برساند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *