تلفن هوشمند Zenfone 2 با قیمت زیر ۳۰۰ دلار و ۴ گیگابایت رم پردازشی معرفی شد

تلفن هوشمند Zenfone 2 با قیمت زیر ۳۰۰ دلار و ۴ گیگابایت رم پردازشی معرفی شد
  • 1393/12/19
  • مجتبی
  • 1

همانطور که ایسوس قول داده بود، امروز و دقایقی پیش تلفن هوشمند Zendfone 2 در کشور خانگی این شرکت یعنی تایوان، معرفی گردید. مدل معمولی ۵ اینچی این دستگاه فقط ۱۵۸ دلار قیمت دارد. در حیقیت قیمت بسیار مناسبی برای گوشی میان رده‌ی Zenfone 2 تعیین شده اما اگر بدانید مدل ۵/۵ اینچی این محصول که رزولوشن تصویری ۱۰۸۰p دارد و از ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی و نیز ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برد ۲۸۵ دلار قیمت دارد، بسیار شگفت زده خواهید شد.

کاملا مشخص است که چنین قیمتی برای تلفن هوشمندی با این مشخصات، بسیار عالی بوده و زمانی که Zenfone 2 به بازارها عرضه شود، قطعا علاقمندان بسیاری به خود جلب خواهد کرد. قیمت محصولات در بازارهای شرقی همیشه از عوامل بسیار مهم در انتخاب افراد بود اما بنظر می رسد که ایسوس تازه این موضوع را متوجه شده. چهار مدل مختلف از Zenfone 2 توسط این شرکت تایوانی معرفی شده که مشخصات آنها به شرح زیر است.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

ZE551ML با صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی و کیفیت تصویر ۱۰۸۰p که مجهز به ۴ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و ۲۸۵ دلار قیمت دارد.

ZE551ML با صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی و کیفیت تصویر ۱۰۸۰p که مجهز به ۲ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و ۲۲۱ دلار قیمت دارد.

ZE550ML با صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی و کیفیت تصویر ۷۲۰p که مجهز به ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و ۱۹۰ دلار قیمت دارد.

ZE550CL با صفحه نمایشی ۵ اینچی و کیفیت تصویر ۷۲۰p که مجهز به ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و ۱۵۸ دلار قیمت دارد.

۱۱۱

در این ماه مدل های مورد شده از Zenfone 2 راهی چین، هنگ کنک، سنگاپور و فرانسه خواهند شد، درحالیکه ماه آینده این گوشی ها به هند، ایتالیا و آسیای جنوبی عرضه می گردند. همچنین انتظار میرود تلفن های هوشمند مورد بحث از ماه ژوئن در برزیل هم در دسترس مشتریان قرار گیرند. ایسوس انتظار دارد تا سود خوبی را از چشم انداز تلفن های هوشمند خود بدست آورد و این در حالی است که ۱۷ کیلیون دستگاه را بفروش رسانده. Zenfone 2 توسط شرکت Pegatron اسمبل شده و در کل ۵۰۰ هزار دستگاه از آن قرار است تولید گردد. با چنین قیمت هایی، مشخصات تلفن هوشمندی که ۴ گیگابایت رم پرازشی داشته باشد تا به این لحظه وجود ندارد و Zenfone 2 می تواند در این رده، بسیار خوش بدرخشد. در زیر می توانید تصاویر بیشتری را از این محصول مشاهده کنید.

۲۲۲

۳۳۳[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *