تلفن هوشمند ZenFone 2 از ایسوس در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۵۰ هزار را کسب کرد

تلفن هوشمند ZenFone 2 از ایسوس در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۵۰ هزار را کسب کرد
  • 1393/12/8
  • مجتبی
  • 0

تلفن هوشمند Asus ZenFone 2 اولین گوشی ساخته شده در دنیا است که از ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می برد. حالا در بنچمارک معتبر AnTuTu مورد بررسی قرار گرفته و توانسته امتیاز ۵۰/۰۴۱ را کسب نماید. این دستگاه در بالای لیست و جلوتر از Meizu MX4 قرار می گیرد. البته فراموش نکنیم که چندی پیش امتیاز پردازنده جدید انویدیا یعنی Tegra X1 در بنجمارک مورد بحث اعلام شده و توانست عدد ۷۴/۹۷۷ را به ثبت برساند.

در تست بنچمارک انجام شده مدل چهار هسته ای ZenFone 2 مورد بررسی قرار گرفته که فرکانس کار هر هسته آن هم ۲/۳ گیگاهرتز است. در بخش گرافیک سه بعدی نیز چیپ PowerVR Rogue 66430 کمک زیادی در به بدست آوردن این امتیاز نموده که به معنای این است که گیمرها علاقه زیادی به این محصول خواهند داشت. در حالیکه ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی در این گوشی استفاده شده و از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بهره می برد، اما در مدل نهایی از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در صفحه نمایش گوشی مورد بحث استفاده خواهد شد.

مدل ارزانتر گوشی ZenFone 2 با پردازنده اسنپدراگون و مدیاتک انتطار می رود در سه ماهه دوم یا سوم سال میلادی جاری به بازار عرضه شود. مدلی که از چیپ مدیاتک بهره می برد برای بازارهایی ارائه می شود که نیاز به اتصال به شبکه های ۳G دارند، مانند هند. مدلی که از پردازنده اینتل بهره می برد نیز هم اکنون آماده پیش خرید است و قیمتی معادل ۲۹۹ دلار برای آن تعیین شده. این مدل از دو گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می برد و صفحه نمایش ان هم ۵/۵ اینچی بوده و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. دوربین این مدل هم ۱۳ مگاپیکسلی است. اگر شما دوست دارید مدلی را سفارش دهید که ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی دارد باید برای آن مبلغ ۴۳۹ دلار را بپردازید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *