IDC اعلام کرد اپل امسال ۶۰ میلیون آیپد خواهد فروخت

IDC اعلام کرد اپل امسال ۶۰ میلیون آیپد خواهد فروخت
  • 1393/12/22
  • مجتبی
  • 0

بر اساس گزارشی که از موسسه تحقیقاتی IDC منتشر شده، اپل امسال نزدیک به ۶۰ میلیون تبلت آیپد را بفروش خواهد رساند. کوپرتینو در سال گذشته توانست ۶۳/۴ میلیون از محصول مورد بحث را بفروش برساند.

IDC بیان داشته که اپل امسال ۲۵/۶ درصد از بازار تبلت ها را از آن خود می کند که نسبت به سهم ۲۷/۶ درصدی در سال ۲۰۱۴ کمتر است. تبلت های اندرویدی باز هم محبوب ترین و پر استفاده ترین تبلت های سال ۲۰۱۵ خواهند بود و سهم این تبلت ها ۶۷/۴ درصد در سال ۲۰۱۵ اعلام شده. این مقدار نسبت به سهم بازار تبلت های اندرویدی در سال گذشته که ۶۷/۳ درصد بوده کمی بیشتر شده.

تبلت های ویندوزی نیز انتظار می رود بتوانند امسال کمی رشد داشته باشند و سهم آنها در بازار ۷ درصد باشد. این میزان در سال گذشته برای تبلت های ویندوزی ۵/۱ درصد بوده. مایکروسافت تمرکزش را بر تبلت های اقتصادی قرار داده و در این راه ارائه آفیس ۳۶۵ هم به این شرکت کمک می کند. انتظار می رود با عرضه‌ی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ هم همین روند برای ردموندی ها ادامه یابد. بر اساس اعلام IDC در کل امسال ۲۳۴/۵ میلیون تبلت بفروش خواهد رسید. این میزان یعنی ۲/۱ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ افزایش داریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *