ساخت تصاویر کولاژ با برنامه ای جدید از اینستاگرام

ساخت تصاویر کولاژ با برنامه ای جدید از اینستاگرام
  • 1394/1/4
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

اینستاگرام برنامه ای جدید به نام Layout برای ساخت تصاویر کولاژ عرضه کرد. این برنامه که در حال حاضر تنها برای iOS عرضه شده، برنامه ای مجزاست که به کاربران اجازه می دهد تصاویر خود را در ۱۰ طرح مختلف قرار دهند.

درست همانند Hyperlapse، این برنامه نیز مستقل از نرم افزار اینستاگرام عمل می کند و برای استفاده از آن نیازی به داشتم یک حساب در این سایت ندارید و می توانید عکس هایتان را روی هر سایت دلخواهی آپلود کنید. اما دلیل تولید برنامه Layout، نگه داشتن کاربران اینستاگرام در دنیای این برنامه است.

بنا به اخبار منتشر شده، اینستاگرام عنوان کرده است که ۲۰ درصد از کاربرانش – که بیش از ۳۰۰ میلیون نفر هستند – از یک برنامه دیگر برای ایجاد تصاویر کولاژ استفاده می کنند. جاشوا دیکتس، طراح برنامه Layout، بیان می کند که کمپانی خواسته است در عوض قرار دادن امکانات ساخت کولاژ در برنامه اصلی اینستاگرام، دو برنامه ساده وجود داشته باشند.

instagram-layout-2-640x640

اینستاگرام در پستی که در بلاگ خود منتشر کرده توضیح می دهد: “زمانی که Layout را باز می کنید، طرح های اختصاصی شما که قبلاً از آنها استفاده کرده اید به صورت خودکار نمایش داده می شوند و در همین حال می توانید عکس های مورد نظرتان را از بخش camera roll در گالری iOS انتخاب کنید. برای اینکه پیدا کردن عکس ها آسان تر شود، گزینه ای با عنوان Faces در برنامه گنجانده شده است که عکس های دارای تصاویری از صورت افراد را به شما نشان می دهد”.

کاربران در کنار قرار دادن عکس ها در کنار هم و تغییر اندازه آنها، می توانند تصاویر را چرخانده یا آنها را برعکس کنند تا حالتی آینه ای ایجاد نمایند. همچنین آنها می توانند با استفاده از قابلیت Photo Booth درون برنامه، چهار عکس سلفی جدید بگیرند.

هرچند که می توان عکس ها را روی هر شبکه اجتماعی دلخواهی آپلود کرد، اینستاگرام از کاربران می خواهد این سایت را به سایر شبکه های اجتماعی ترجیح دهند. کولاژها، که در همان بخش camera roll ذخیره می شوند، به صورت مربعی بوده و آماده بارگذاری روی اینستاگرام هستند.

این برنامه در حال حاضر به صورت رایگان در iTunes App Store موجود بوده و برای اجرای آن به iOS 7 یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

[منبع: DigitalTrends ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *