وزیر دفاع ژاپن: فضایی ها هرگز به ژاپن نیامده اند.

وزیر دفاع ژاپن: فضایی ها هرگز به ژاپن نیامده اند.
  • 1394/1/13
  • علی رضاپور
  • 0

مدتی قبل شایعاتی حاکی از ورود موجودات فضایی سبز رنگ و دیده شدن اجسام پرنده ی ناشناخته بر آسمان ژاپن، خبرگزاری ها را سراسر از خبر کرد و خوراک خبری آن ها را فراهم کرد. وزیر دفاع ژاپن این شایعات را تکذیب کرد و افزود:

فضاپیما های بیگانه هرگز به محدوده ی آسمان ژاپن وارد نشدند. نیروی هوایی جای جای آسمان ما را پوشش می دهند؛ هرگز گزارشی از برخوردن نیرو های ما با اجسام فضایی ناشناخته (Unidentified flying object یا به اختصار UFO) به دست ما نرسده است.

 لازم به ذکر است که تا قبل از این هم گزارش هایی به وزارت دفاع ارائه داده شده بود که موجودات فضایی به آنجا آمده اند اما بعدا فهمیدند که پرندگان بزرگ مهاجری بودند که از آن جا رد می شدند. اما فعلا برای اتفاق اخیر دلیلی ارائه نکردند. یک ضرب المثل ایرانی می گوید:

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها

وی در ادامه افزود:

هنگامی که جسم ناشناخته ای در آسمان ما پرواز کند، از آن درخواست می شود که خود را معرفی کند و در صورت مهاجم شناخته شدن آن جسم، جت های جنگی فراخوانده می شوند و جسم مورد نظر ،از ژاپن سالم بیرون نمی رود.

aliens-et

در سال ۲۰۰۷ دولت این کشور در پاسخ به شایعاتی از این دست، گفته بود که اجسام پرنده ی ناشناخته یا همان UFO ها وجود خارجی ندارند و ساخته ی ذهن خیال پرداز عده ای است که سعی در بر هم زدن امنیت روانی جامعه دارند اما در مصاحبات اخیر، Nobutaka Machimura (دبیر هیئت دولت ژاپن) خاطر نشان کرده است:

من شخصا باور دارم که موجودات فضایی وجود دارند.

همچنین وزیر دفاع ژاپن، Shigeru Ishiba ، در مصاحبه ای اذعان کرده است:

هیچ دلیلی وجود ندارد که بگوییم آن ها وجود ندارند.

همانطور که از گفته ی سیستمداران ژاپن مبرهن است، آنها به وجود حیات فرازمینی اعتقاد راسخ دارند.

پیشنهاد نویسنده: اگر به این موضوع علاقمند هستید و قصد دارید تا در این باره به طور مفصل بخوانید و بدانید، می توانید کتاب «ارابه های خدایان» را مطالعه کنید.

[منبع: Phys]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *