دراپ‌باکس درحال تست یک سرویس یادداشت برداری عمومی با اسم رمز “پروژه آهنگساز” است

دراپ‌باکس درحال تست یک سرویس یادداشت برداری عمومی با اسم رمز “پروژه آهنگساز” است
  • 1394/1/15
  • مهرداد فراهانی
  • 0

اگر شما اخبار مربوط به دراپ‌باکس را در طول سال گذشته دنبال کرده باشید، در حال حاضر می دانید که خدمات اشتراک گذاری فایل های این سرویس در حال رشد بوده و محبوبیت و ویژگی های آن افزایش یافته است. این شرکت سان فرانسیسکو ای با خلاقیت های خود تلاش بسیاری برای فرار از خدمات ساده و رشد به یک اکوسیستم گسترده دارد.این امر با دستیابی به بسیاری از خدمات دیگر سیستم کلود، و همچنین معرفی ویژگی های جدید هوشمند، گزینه ها و یکپارچگی با دیگر سیستم عامل ها و نرم افزار ها، مانند مایکروسافت آفیس، منجر شده است.

همانگونه که برخی از شما ممکن است به یاد داشته باشید، HackPad یکی از کسب و کار هایی است که دراپ‌باکس حدود یک سال پیش در حال کا بر روی آن بود. این پروژه در اصل یک ابزار عمومی آنلاین یادداشت برداری بود که عمدتا به دلیل طراحی ساده پیگیری نشد. در حال حاضر دراپ‌باکس ظاهرا قصد دارد تا آن را دوباره با یک نام جدید و طبیعاتا، با چند حقه جدید این پروژه را شروع کند و با اکوسیستم کلود خود کاملا ادغام کند.

gsmarena_002

این پروژه موسوم به “پروژه آهنگساز” است که هنوز در حال آزمایش، می باشد اما توسط یکی از کاربران محصولات هانت که میزبانی دامنه compose.dropbox.com دراپ‌باکس را بر عهده دارد کشف شد. دسترسی به این سرویس هنوز محدود است، اما در حال حاضر یک تصویر از خدمات آن در توییتر به بیرون درز کرده است. علاوه بر متن، در حال حاضر کاربران توانایی اضافه کردن فایل ها و جداول و موضوعات بیشتری را هم دارند.

خدمات جدید دراپ‌باکس باید با رهبران این صنعت، مانند Evernote، رقابت کند اما نسبت به آن ها دارای مزیت هایی است علاوه بر آن فراموش نکنید، که این سرویس یکپارچگی کامل با دراپ‌باکس دارد که بسیاری از مردم در حال استفاده از آن به عنوان یک سرویس ذخیره سازی کلودی هستند.

[منبع: GSMarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *