تبلت های تاشو سامسونگ و ورود به دنیای جدیدی از تکنولوژی

تبلت های تاشو سامسونگ و ورود به دنیای جدیدی از تکنولوژی
  • 1394/3/21
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از مهمترین رویکرد هایی که سامسونگ در سال های اخیر روی آن بسیار انرژی و سرمایه گذاشته است، تکنولوژی مربوط به نمایشگر ها بوده که موفقیت این شرکت را در تولید نمایشگر های خمیده ی دو گوشی مشهور Galaxy Note Edgeو  Galaxy S6 edge مشاهده کردیم.

Samsung-foldable-tablet-patent6

اما به نظر می رسد که سامسونگ در حال بهنیه تر کردن دستگاه های خود باشد. با موفقیت در تولید نمایشگر های خمیده، حالا سامسونگ گام بلندی برداشته و قصد دارد که نمایشگر های تا شو را طراحی کند.

Samsung-foldable-tablet-patent

این فناوری در واقع برای کوچکتر کردن حجم دستگاه های هوشمند سامسونگ می باشد. این نمایشگر ها را اصطلاحا foldable می نامند. با استفاده از این تکنولوژی سامسونگ قادر خواهد بود تبلت های بزرگ را طراحی کرده اما اندازه ی جمع شده و تا شده ی آن را تا چند اینچ کاهش دهد.

Samsung-foldable-tablet-patent2

قطعا با کاهش اندازه ی ضخامت نیز می توان این تبلت ها را ظریف تر و کم حجم تر طراحی کرد.

البته طراحان این مدل تبلت ها را مدل های شبه کتاب می خوانند. آیا علت این امر را می توانید با در نظر گرفتن طراحی مفهومی آن بدانید؟

Samsung-foldable-tablet-patent3

قطعا با طراحی این تبلت، سامسونگ موفق خواهد شد که تبلت ها و یا تلویزیون ها تاشویی بسیار بزرگی را طراحی کند که بعد از جمع شدن، مانند یک جسم کم حجم باشند که می توانید آن را به راحتی هر جا که دوست داشته باشید برده و یا هر جا پهن کنید و حتی به هر جا متصل کنید.

Samsung-foldable-tablet-patent4

Samsung-foldable-tablet-patent5

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *