وان پلاس ۲ در تاریخ ۵ مرداد ماه پرده برداری می شود

وان پلاس ۲ در تاریخ ۵ مرداد ماه پرده برداری می شود
  • 1394/4/5
  • مبين
  • 0

تیم وان پلاس در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید خود یعنی وان پلاس ۲ هستند. در حال حاضر این شرکت اعلام کرده است که دستگاه جدید خود را در تاریخ ۲۷ ژوئیه برابر با ۵ مرداد ماه پرده برداری می کند.

به گفته وان پلاس عرضه وان پلاس ۲ بسیار متفاوت با دیگر گوشی های هوشمند خواهد بود و این گوشی هوشمند به عنوان یک محصول رسمی در VR شناخته خواهد شد. شرکت وان پلاس درباره گوشی هوشمند وان پلاس ۲ متن زیر را منتشر کرده است:

در صنعت ما محصولات جدید تمایل به همان را دارند، برای راه اندازی وان پلاس ۲ هیچ مانعی وجود نخواهد داشت، ما از همه جهان برای تماشای رویداد خود در تاریخ ۲۷ ژوئیه ساعت ۱۹:۰۰ PT دعوت می نماییم.

در اوایل این ماه یک سورپریاز برای طرفداران وان پلاس خواهیم داشت که خود آن ها از ما درخواست کرده اند. یک فیلم از داستان وان پلاس می سازیم و برای راه اندازی وان پلاس ۲ مسابقه ای را برپا خواهیم کرد که بین طرفداران شرکت انجام خواهد شد. معرفی و راه اندازی پرچم دار حدید به زودی در کنار تیم پرطرفدار ما آغاز خواهد شد.

در ماه آینده پرده از تممام شایعات منتشر شده درباره وان پلاس ۲ برداشته خواهد شد. پس باید تا ترایخ اعلام شده برای این رویداد منتظر بمانیم تا از مشخصات کامل و جزئیات این دستگاه مطلع شویم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *