وان پلاس ۲ پرچم دار شگفت انگیز معرفی شد

وان پلاس ۲ پرچم دار شگفت انگیز معرفی شد
  • 1394/5/6
  • مبين
  • 0

شرکت وان پلاس پرچم دار جدید خود یعنی وان پلاس ۲ را در طول یک رویداد که از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی قابل دیدن بود معرفی کرد. مراسم معرفی این دستگاه همانند خود دستگاه منحصر به فرد بود.

وان پلاس ۲ دارای دو مدل است که مدل ۱۶ گیگابایتی آن با رم ۳ گیگابایتی و قیمت ۳۲۹ دلار عرضه می شود و همچنین مدل ۶۴ گیگابایتی آن که دارای رم ۴ گیگابایتی است با قیمت شگفت انگیز ۳۸۹ دلار نیز پای خود را به بازار باز خواهد کرد. قیمت خارق العاده این دستگاه همه را به تماشای خود فراخوانده است در ادامه با ما همراه باشید تا از مشخصات و جزئیات وان پلاس ۲ مطلع شویم.

پیش از معرفی رسمی دستگاه مقداری از مشخصات آن فاش شده بود که به واقعیت نزدیک بودند. قدرت وان پلاس ۲ توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ تامین می شود. اندازه صفه نمایش آن ۵٫۵ اینچ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه ای نیز می باشد و باتری غول پیکر آن ۳,۳۰۰ mha است که وعده روشن ماندن در طول روز را داده است.

oneplus-2-1-1239x2560

علاوه بر این خبر از دوسیم کارته بودن دستگاه منتشر شده است و دارای دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل f/2.0 با فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به علاوه سنسور اثر انگشت که از سنسور آیفون سریع تر است و کم تر از ۰٫۵ ثانیه انگشت فرد را شناسایی می کند نیز می باشد.

وان پلاس ۲ مجهز به یک پورت USB-C است و با نسخه جدید OxygenOS روانه بازار خواهد شد. روی صفحه نمایش دستگاه و لمس آن به صورت حرفه ای کار شده است و دیگر ویژگی های پشتیبانی از حرکات آن شامل Swype به عنوان صفحه کلید پیش فرض، سفارشی کردن صوت، فایل منیجر سفارشی و دکمه های سخت افزاری خازنی است.

OnePlus-2-product

در نهایت این گوشی هوشمند دارای لبه های فلزی است و کاربران قادر به سفارشی سازی آن خواهند بود. فروش وان پلاس ۲ در رنگ های مختلف از جمله زرد، سیاه،  سفید و چوب بلسان بنفش در دسترس خواهد بود.

پلاس ۲ در تاریخ ۱۱ آوگوست برابر با ۲۰ مرداد ماه در ایلات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی در دسترس قرار می گیرد. که هر دو نسخه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت های اعلام شده روانه بازار خواهند شد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *