سونی تیزر اکسپریا Z5 را در یک تصویر جدید منتشر کرد

سونی تیزر اکسپریا Z5 را در یک تصویر جدید منتشر کرد
  • 1394/6/5
  • مبين
  • 0

این انتظار وجود ندارد که در هفته آینده با شروع نمایشگاه IFA 2015 گوشی ها هوشمند سطح بالایی معرفی شوند اما این مورد برای سونی استثنا است. این شرکت تیزر گوشی هوشمند جدید اکسپریا را منتشر کرده است که باتوجه به این تصویر تمرکز عمده خود را روی دوربین دستگاه گذاشته است.

شرکت سونی دیروز در توییتر خود تویت زیر را منتشر کرد:

۷ روز دیگر در تاریخ ۰۲٫۰۹٫۱۵ برای تکامل آخرین اکسپریا به ما بپیوندید…

Sony Xperia (@sonyxperia) August 26, 2015

تقریبا دو روز پیش بود که شرکت سونی تصویر تیزر جدیدی را برای معرفی اکسپریا در IFA منتشر کرد که تیزر اولیه هم به دوربین دستگاه اشاره داشت. اکنون تیزر دوم این گوشی هوشمند تنها یک مستطیل سفید خالی را نشان می دهد که در دستان یک زوج در حال سلفی گرفتن نیز می باشد. در اینجا با انتشار تیزر جدید به نظر می رسد که سوین تمرکز اصلی خود را روی دوربین جلو گذاشته است و به سلفی اکسپریا بهبود زیادی داده است. شرکت سونی هنوز تایید نکرده است که اکسپریا Z5 در این رویداد چه نقشی دارد اما انتظارات ما بر این است که اکسپریا Z5 در آن معرفی شود.

xperia-z5-blurry

بر اساس تعداد زیادی از خبرهای اخیر شرکت سونی در نهایت اکسپریا Z5، نسخه کوچکتر یا Z5 Compact و همچنین نسخه فوق العاده با عنوان Z5 Ultra معرفی می شود. هرسه دستگاه ممکن است که داریا مشخصات سخت افزاری یکسانی باشند و همه آن ها مجهز به سنسور اثر انگشت نیز خواهند بود. حال باید برای رویداد هفته آینده سونی آماده باشیم و از جزئیات دستگاه های پرچم دار سونی آگاه شویم.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *