IOS 9.2 با قابلیت های منحصر به فرد اکنون در دسترس کاربران

IOS 9.2 با قابلیت های منحصر به فرد اکنون در دسترس کاربران
  • 1394/9/18
  • مجید جعفری
  • 1

Apple-releases-iOS-9.2-which-fixes-various-bugs-and-adds-new-featuresپس از گزارش باگ های بسیار عجیب و مشکل ساز IOS 9.1 اپل مجبور شد نسخه آپدیت ۹.۲ را برای این سیستم عامل منتشر کند. این نسخه با برطرف سازی باگ ها و مشکلات بسیار زیاد نسخه قبلی منتشر شده که یکی از مهم ترین آن ها خاموش شدن بی دلیل تنظیمات هشدار بود. شکایت بسیاری از کاربران IOS 9.1 نیز به همین دلیل بود، چرا که باعث شده بود از بسیاری از کارهای روزانه خود عقب بمانند!

علاوه بر این قابلیت های دیگر جدیدی نیز به برنامه های پیش فرض این سیستم عامل اضافه شده است. برای مثال اضافه کردن یک موزیک به یک لیست پخش در Apple Music به شما اجازه می دهد تا یک لیست پخش جدید ایجاد کنید.
یکی از قابلیت های کاربردی این نسخه، قابلیت انتقال مستقیم اطلاعات از DSLR به دستگاه IOSای بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر است. علاوه بر این مشکلات جستجو در مخاطبین نیز برطرف شده و دیگر شاهد پیغام اشتباه نبود مخاطب مورد نظر نیستیم. همچنین Apple News نیز در کشورهای آمریکا، انگلیس و استرالیا بهبود پیدا کرده است. Safari نیز از این تغییرات بی نسیب نمانده و اکنون می تواند از زبان عربی پشتیبانی کند.
یکی از قابلیت های جالبی که کاربران آمریکایی از آن بهره مند خواهند شد، امکان برقراری تماس و ارسال پیام از طریق چندین دستگاه و با یک شماره تلفن است. بدین شکل که می توانند شماره تلفن خود را بر روی‌ دیگر دستگاه ها فعال کنند.

 

در تصویر زیر نیز میتوانید تمام قابایت های جدید سیستم عامل IOS 9.2 را مشاهده کنید.

۹۲-۱
منبع: phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *