مشخصات کامل گوشی OneTouch Idol 4 و ۴S آلکاتل لو رفت

مشخصات کامل گوشی OneTouch Idol 4 و ۴S آلکاتل لو رفت
  • 1394/11/14
  • مجتبی
  • 0

دو تلفن هوشمند از شرکت آلکاتل که تا کنون معرفی نشده اند Idol 4 و ۴S هستند که حالا مشخصاتشان به بیرون درز یافته. هر دو محصول یاد شده در لیست سایت پشتیبانی این شرکت لیست شده اند و نیز بیشتر مشخصات آن ها قابل مشاهده است. هر چند که در این لحظه لیست یاد شده برداشته شده است.

تلفن هوشمند The Idol 4S از یک پردازنه هشت هسته ای با فرکانس هسته های ۱/۸ گیگاهرتز + ۱/۴ گیگاهرتز بهره می برد و صفحه نمایش آن از نوع AMOLED و ۵/۵ اینجی است که کیفیت QHD را ارایه می دهد. این مصحول ۳ گیگابایت رم پردازشی دارد و نیز ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی برای آن در نظر گرفته شده که البته می توانید از طریق شکاف کارت حافظه جانبی آن را افزایش دهید. باتری در نظر گرفته شده برای محصول مورد اشاره ۳۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. در بخش دوربین نیز این گوشی در پشت خود از سنسوری ۱۶ مگاپیسکلی بهره گرفته و در جلو هم یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد. این محصول به صورت پیشفرض با اندروید ۶ مارشمالو ارایه خواهد شد و از شبککه های VoLTE نیز پشتیبانی می کند.

در ادامه مطلب با گویاآی‌تی همراه باشید.

gsmarena_002

و اما در مورد مدل ۴ نیز این محصول از پردازنده ای ۱/۷ گیگاهرتزی + ۱/۲ گیگاهرتزی که محموعا هشت هسته در خود دارد، بهره گرفته و صفحه نمایش آن ۵/۲ اینچی بوده و کیفیت ۱۰۸۰p را ارایه می کند. لازم به ذکر است که پنل بکار رفته در صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS بوده و نیز  ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای آن در نظر گرفته شده. (بسته به مدل انتخابی) حافظه داخلی ذخیره سازی گوشی مورد اشاره ۱۶ گیگابایت بوده که البته این میزان هم از طریق شکاف کارت حافظه میکرو اس دی قابل افزایش است. دوربین این محصول در پشت ۱۴ مگاپیکسلی و در جلو ۸ مگاپیکسلی است. باتری گوشی مورد بخث ۲۶۱۰ میلی آمپرساعتی است و به صورت پیشفرض با اندروید ۶ مارشمالو ارائه می شود.

gsmarena_03

gsmarena_004

در حال حاضر تا به این لحظه هنوز هیچ اطلاعی از قیمت و تاریخ عرضه این محصولات در دسترس نیست هرچند که آلکاتل اعلام کرده در نمایشگاه MWC چشم امید به این دو گوشی دارد و احتمالا در خلال این نمایشگاه معرفی گردند.

There’s currently no information on their pricing and availability, although Alcatel is said to be eyeing an MWC launch for them.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *