تصویر کابین خودروی جدید کادیلاک با نمایشگر OLED به بیرون درز کرد

تصویر کابین خودروی جدید کادیلاک با نمایشگر OLED به بیرون درز کرد
  • 1395/5/27
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت کادیلاک که در خودرو سازی به رقابت های بی نظیری دست زده است این روزها به خوبی فعالیت هایش را بر روی امکانات رقابت طلب توسعه داده است به طوری که قصد دارد به هر طریقی که شده، نظر حداکثری را به خود جلب کند. هم اکنون کادیلاک و رقبایش به شدت در حال کار کردن روی خودروهایشان هستند به طوری که با توجه به نوشته اخیر گویا آی تی با موضوع SUBARU خودروی کراس اوور تمام محرک الکتریکی می سازد به نظر می رسد که رقابت بین خودرو سازان به چیزی فراتر از یک خودروی معمولی اما شیک تبدیل شده است. طی آخرین گزارشات و اخباری که گویا آی تی به آن ها دسترسی پیدا کرده است، این شرکت یک تصویر از کابین خودروی مفهومی جدیدش منتشر کرده که ویژگی بی نظیری در آن به چشم می آید. در داخل این کابین سه نمایشگر منحنی OLED روی داشبورد قرار دارد که به خوبی در تصاویر مشخص است. هر کدام از این نمایشگر ها نشان دهنده ی موضوع و اطلاعات خاصی هستند. برای نمونه نمایشگری که روبروی راننده قرار دارد اطلاعاتی نظیر سرعت، وضعیت خودرو و غیره را به راننده نشان می دهد. نمایشگر های دیگر که به شکل واقعا زیبایی طراحی و ترکیب شده اند و در این خودرو بکار گرفته شده اند اطلاعاتی همچون سیستم رهیاب ماهواره ای و اطلاعات تلفن هوشمند را نشان می دهند که البته احتمال می رود کارایی این نمایشگر ها چیزی بیش از اطلاعات به بیرون درز شده ی مذکور باشد.

 

کادیلاک

 کادیلاک مدعی است که تکنولوژی های استفاده شده در خودروی مفهومی جدیدش، با همکاری شرکت قدر ال جی، طرح ریزی و اجرا شده است و قرار است از فناوری های نوینی که ال جی ارائه داده از این به بعد در خودروهای کادیلاک استفاده شود.

اگر نگاهی به خودروهای اخیر این کمپانی بیندازید متوجه می شوید که کادیلاک به دنبال توسعه فناوری در خودرو هاست مثلا اخیرا کادیلاک از کلید های خازنی روی داشبورد استفاده کرده بود و در کنار آن سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی VUE را هم در کنار آن فعال کرده بود که البته چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

البته در مراسمات اخیر کادیلاک از یک تکنولوژی دوربین جانبی برای ضبط تصاویر آینه عقب با دید باز رونمایی کرده که معلوم نیست در کدامیک از خودروهایش قصد دارد آن را به طور حرفه ای بکار گیرد. به هر حال باید منتظر این باشیم که کادیلاک این خودروی مفهومی اش را در فستیوال سالانه‌‌ی Monterey Car Week در کالیفرنیا رونمایی کند تا شاهد جزییات بیشتری در مورد این خودرو باشیم. در کنار این رونمایی باید منتظر اخبار رقبای کادیلاک هم باشیم چرا که لکسوس خودروی جدید LS را به زودی رونمایی می کند و با این کار خود بازار خودرو را کمی به تکاپو می اندازد

گویا آی تی به شما قول می دهد خبرهای جدید مرتبط با این خودروی کادیلاک را از طریق همین رسانه با شما در میان بگذارد. اگر از دوست داران کادیلاک هستید می توانید نظر خود را در این باره با ما در میان بگذارید و با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی بر محبوبیت برند مورد علاقه تان بیفزایید.

 منبع: caradvice

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *