چرا اپل در یک بازه ۵ روزه دوبار iOS 10 را بروز رسانی کرد؟

چرا اپل در یک بازه ۵ روزه دوبار iOS 10 را بروز رسانی کرد؟
  • 1395/5/30
  • زهرا معبودی
  • 0

در ست اواسط مرداد ماه بود که اپل چهارمین نسخه بتای ios10 را بروز رسانی کرد.قرار بود تا انتهای همین هفته، اپل از نسخه آزمایشی ios 10 پرده برداری کند تا علاقمندان و کاربران این سیستم عامل، بروز تر از قبل با گجت های اپلی خود همراه باشند. البته هفته پیش اپل نسخه آزمایشی شماره ۵ این نسخه از آی او اس را رونمایی کرد ولی بنظر می رسد این بروز رسانی ارزشمند تر باشد. درست در ماه ژوئن بود که اپل در کنفرانسی موسوم به WWDC خبرهایی از ios 10 ارائه کرد. حالا که ۵ بروزرسانی از آن را تا هفته پیش ارائه کرده بود، امروز به ناگهان نسخه ۶ ام آن را ارائه داد. البته اپل زیرک تر از این حرف هاست که بخواهد در مورد جزییات بروز رسانی با دقت و به طور تمام و کمال حرف بزند ولی از هر بروز رسانی ما انتظار رفع مشکلات، و اضافه شدن ویژگی های جدید خواهیم داشت.

IOS 10

به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی، باید حدود سه ماه دیگر صبر کنیم تا اپل نسخه نهایی این سیستم عامل را عرضه کند. البته شواهد دیگر نیز گویای این هستند که به همراه نسخه های جدید از گوشی های هوشمندش تا کمتر از دو هفته دیگر از این سیستم عامل نیز رونمایی خواهد شد.

همیشه نسخه های ios اپل، به همراه گوشی های آیفون ارائه می شوند اما امسال قرار است در کنار این دو رویداد بزرگ از اپل، شاهد معرفی ساعت هوشمند و مک بوک پروی جدید نیز باشیم.

در حال حاضر سیستم عامل مک os x است که قرار است با maxOS جایگزین شود. همچنین اپل برای ساعت هوشمندش نیز یک سیستم عامل جدید تدارک دیده که با نام watchOS 3 هم اکنون بین کاربران شهرت پیدا کرده است.

قابل توجه دارندگان گوشی ها و سیستم های هوشمند آیفون ۶ اس، آیفون ۶ اس پلاس، آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون اس‌ای، آیفون ۵ اس، آیفون ۵ سی، آیفون ۵، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی و ۹.۷ اینچی، آیپد ایر ۲، آیپد ایر، نسل چهارم آیپد، آیپد مینی ۴، آیپد مینی ۳، آیپد مینی ۲ و نسل ششم آیپاد ، که هم اکنون می توانند سیستم عامل سیستم های خود را به نسخه آزمایشی شماره ۶ از Ios 10 بروز رسانی کنند.

برای این کار باید به بخش تنظیمات دستگاه خود بروید. در بخش Software Update، می توانید وضعیت بروز رسانی را مشاهده کنید و با زدن گزینه Download and Install این نسخه را دانلود کنید و نصب کنید. ضروری است که ابتدای بروز رسانی گوشی و دستگاه شما حداقل تا نیمه شارژ داشته باشد. آیا شما نیز به عنوان یک کاربر اپلی، این بروز رسانی را مورد استفاده قرار می دهید یا منتظر نسخه نهایی که بی نقص ترین نسخه از ios 10 خواهد بود، خواهید نشست؟

منبع: venturebeat

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *