باقر بحری: از الکامپ امسال استقبال بی نظیری شده است

باقر بحری: از الکامپ امسال استقبال بی نظیری شده است
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

بنا بر اعلام نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران امسال استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه الکامپ صورت گرفته است. با توجه به اعلام رسمی تا کنون و در مرحله پیش ثبت نام بیش از ۴۷۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه درخواست داده اند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر را در اختیار شما قرار دهیم.

elecomp

نائب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و دوم در مورد برگزاری نمایشگاه ایران الکامپ ۲۰۱۶ عنوان نمود:

 «در مرحله‌ ی پیش ثبت نام بیش از ۴۷۰ شرکت برای ۴۰ هزار متر فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده برای الکامپ درخواست داده‌اند در حالی که هنوز ثبت ‌نام بخش‌های دولتی و سالن دولت الکترونیک آغاز نشده است.»

باقر بحری در ادامه سخنان خود عنوان نمود:

« با وجود اینکه حجم تقاضاهای فعلی با توجه به متراژ در نظر گرفته شده برای الکامپ تقریبا ۲برابر است اما هنوز هم درخواستهایی از سوی شرکت های جا ماند هاز این طرح برایمان ارسال می شود که خواهان بازگشایی مجدد سایت به منظور ثبت نام هستند. فضایی که امسال به نمایشگاه الکامپ اختصاص داده شده است در حدود ۲۰ هزار متر است که یعنی ما قادر به ساماندهی نیمی از ثبت نام کنندگان فعلی نیز نخواهیم بود. »

elecomp

بحری در مورد کیفیت برگزاری نمایشگاه الکامپ گفت:

«شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای حضور در نمایشگاه الکامپ، نزدیک یک سال برنامه ‌ریزی و تلاش می‌کنند و برای حضور در این نمایشگاه هزینه‌های بسیاری خرج می نمایند؛ بنابراین باید فرصتی فراهم شود تا بتوانند بیشترین بهره را از این هزینه و صرف وقت بدست آورند.»

با توجه به اخبار رسیده به gooyait.com نمایشگاه ایران الکامپ ۲۰۱۶ قرار است در بازه زمانی ۲۵ الی ۲۸ آذرماه ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای دومین بار متوالی است که برگزارکننده این رویداد بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور می باشد.

بر اساس وعده های مسئولان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، قرار است امسال برخی از سازمان ها و شرکت های خارجی نیز در این رویداد حضور داشته باشند.

نظرات و دیدگاه های خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *