اسکوریپو رزولوشن ۴k را بر روی عناوین انحصاری عرضه خواهد نمود

اسکوریپو رزولوشن ۴k را بر روی عناوین انحصاری عرضه خواهد نمود
  • 1395/6/30
  • زهرا معبودی
  • 0

مدت هاست که دو کمپانی سونی و مایکرسافت با شعار تبلیغاتی «تجربه واقعی گیمینگ با رزولوشن ۴K» قصد دارند توجه و نظرات مشتریان را به سمت محصول خود جلب نمایند. هرچند از همان ابتدا هم واضح بود که اینها تنها شعارهای تبلیغاتی بوده است زیرا با توجه به ضعیف تر بودن سخت افزارهای کنسول های بازی به نسبت رایانه های شخصی هرگز این دو کمپانی قادر نخواهند بود در اسکورپیو یا پلی استیشن پرو قابلیت ارائه کیفیت مناسب از ۴K را ارائه نمایند.

با معرفی رسمی پلی استیشن پرو  این شایعات رنگ و بوی حقیقت به خود گرفتند و مشخص شد که کنسول میان نسلی ژاپنی ها بیشتر بازی های معروف را به رزولوشن ۴K آپ اسکیل خواهد کرد. همین مسئله توانست تا بازیکن ها را نسبت به سرنوشت اسکورپیو نگران کند. با این وجود صحبت های ردموندی ها نشان می دهند اسکورپیو عاقبتی مشابه پلی استیشن پرو نداشته و کنسول آن ها می تواند عناوین را با این رزولوشن پردازش کند.

طبیعتا پردازش بازی ها با ۴K می تواند کیفیت به مراتب بهتری برای بازیکن ها به ارمغان بیاورد، ولی سوال اینجاست که سخت افزار اسکورپیو این رزولوشن را با چه تنظیمات گرافیکی به نمایش خواهد گذاشت. چون قدرتمندترین کارت گرافیک ها عرضه شده هم نمی توانند بازی ها را با ۴K و بیشترین کیفیت ممکن ارائه دهند.

ps4-neo-vs-xbox-scorpio-rumoured-specs-features-and-release-date-compared__239195_-w600

این اخبار توسط  Shannon Loftis، (مدیریت بخش انتشارات استودیوهای مایکروسافت) در مصاحبه ای که اخیرا با وب سایت USA Today  داشته است، عنوان نموده. به اعتقاد وی تمامی بازی هایی که توسط مایکروسافت و در زمان عرضه اسکرپیو به بازار عرضه خواهند شد روی ۴K پردازش می شوند. بد نیست بدانید این کمپانی پیشتر گفته بود دیوایس جدید آن ها قدرتمندترین کنسول جهان است. بر اساس شایعات و اخبار رسیده اسکورپیو تا ۴۰ درصد از پلی استیشن پرو قوی تر خواهد بود.

این پلتفرم جدید قرار است در سال میلادی  جاری و در تعطیلات رونمایی و عرضه شود شاید بتوان امیدوار بود که ردموندی ها تا آن زمان از قیمت نهایی و سخت افزار اسکورپیو طی کنفرانس E3 2017 خود پرده برداری کند. پلی استیشن پرو هم دهم نوامبر امسال [۲۰ آبان] با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع:

Gamespot

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *