راهنمای استفاده از قابلیت اشتراک گذاری تصاویر در Google Maps

راهنمای استفاده از قابلیت اشتراک گذاری تصاویر در Google Maps
  • 1395/7/24
  • زهرا معبودی
  • 0

سرویس گوگل مپ یکی از جذاب ترین و کارآمد ترین سرویس هایی است که کمپانی گوگل تا کنون ارائه نموده است. این سرویس ویژگی ها و خدمات بیشماری را به شما ارائه می دهد، که از جمله آنها می توان به مواردی چون مسیر یابی در هر حالتی (پای پیاده، با دوچرخه، وسیله نقلیه عمومی و یا خودرو)، سر زدن به مناطق دور از دسترس و خارج از محدوده، آگاهی از وضعیت ترافیک جاده ها و …. اشاره نمود. اما این سرویس دارای قابلیت های بسیار دیگری نیز هست که بسیاری از آن بی اطلاع هستند. یکی از ویژگی های جالب و جذاب گوگل مپ امکان به اشتراک گذاری تصاویر است که اغلب افراد از آن بی اطلاع هستند. در ادامه با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات بیشتری را از این قابلیت با شما درمیان بگذاریم.

آیا شما از کاربران سرویس گوگل مپ هستید؟ آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چقدر جالب می شد، اگر کاربران می توانستند از سراسر دنیا عکس های خود را از مکان ها و بخش های مختلف در این سرویس اجتماعی با یکدیگر به اشتراک بگذارند؟ اگر از کسانی هستید که این ایده به نظرتان جذاب و جالب می رسد باید بگوییم این امکان در سرویس گوگل مپ وجود دارد. انجام این کار به سادگی گرفتن یک عکس زیبا و برچسب زدن در محل مورد نظر روی نقشه است و پس از آن تمامی افرادی که از این سرویس استفاده می کنند (هم کاربران موبایلی و هم کاربران کامپیوتر) قادرند آن تصویر را مشاهده نمایند. در ادامه قصد داریم روش انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

اولین مرحله برای انجام این کار این است که شما یک عکس زیبا و با کیفیت از مکان مورد نظر تهیه نمایید. این عکس می تواند از طبیعت، پارک، خیابان، جنگل، ساختمان و هر چیز دیگری باشد.

start-b-finding-and-marking-the-location-you-wish-to-add-a-photo-of-400x300

در مرحله دوم و به عنوان مهم ترین مرحله شما باید محل دقیق گرفته شدن آن عکس را روی نقشه پرچم گذاری نمایید. پس از انتخاب محل دقیق و پرچم گذاری آن، محل مورد نظر را انتخاب و منوی پایین تصویر را به سمت بالا می کشیم تا جزئیات دیگری از آن را نمایش دهد. در این قسمت می توانید عکس هایی که توسط دیگر  کاربران بارگذاری شده مشاهده نمایید.

expand-the-bar-that-appears-at-the-bottom-and-scroll-all-the-way-down-400x300

در این آموزش ما از تصویر Messe Berlin در آلمان استفاده کرده‎ایم. اگر دقت کنید در پایین صفحه یک آیکون دوربین قابل مشاهده است که با کلیک روی آن می توانید تصاویر مورد نظر خود را بار گذاری نمایید. در اینجا لازم است یک نکته را به شما یاد آور شویم. تصاویر آپلود شده شما بلافاصله نمایش نمی یابد و باید ابتدا به تایید گوگل برسد سپس بر روی نقشه مشخص خواهد شد و نیازی نیست چندین بار این کار را انجام دهید. فقط کافی است اندکی صبور باشید، تا تصویر مورد نظر تایید شده و در نقشه جایگذاری شود.

after-selecting-the-existing-photo-album-add-an-image-of-your-own-400x300    your-image-is-now-uploading-it-will-appear-at-the-location-after-it-is-reviewed-by-google-400x300

 

 

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این آموزش کاربردی و مفید با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و همچنین با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی آن را به دیگران نیز آموزش دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *