شایعه: تبلت آیپد ۱۰٫۹ اینچی جدید شرکت اپل، بدون حاشیه خواهد بود

شایعه: تبلت آیپد ۱۰٫۹ اینچی جدید شرکت اپل، بدون حاشیه خواهد بود
  • 1395/9/8
  • مقدم
  • 0

گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره تبلت‌های جدید آی‌پد شرکت اپل وجود دارد و در همین رابطه، پیش‌تر اعلام شد که اپل از یک آی‌پد پرو ۱۰٫۵ اینچی در سال آینده رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی، یک نشریه ژاپنی اعلام کرده است که آی‌پد ۱۰٫۹ اینچی جدید شرکت اپل، بدون حاشیه خواهد بود و حتی ممکن است با ضخامتی مشابه با تبلت آی‌پد ایر ارائه شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی، همراه باشید.

اطلاعات تازه فاش‌شده درباره تبلت آی‌پد پرو ۱۰٫۹ اینچی شرکت اپل توسط یک نشریه ژاپنی، نشان می‌دهد که در اطراف صفحه‌نمایش آی‌پد پرو ۱۰٫۹ اینچی شرکت اپل حاشیه‌ای وجود ندارد و این محصول با ضخامتی نزدیک به ۷٫۵ میلی‌متر (مشابه با تبلت آی‌پد ایر) معرفی خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل، آی‌پد پرو ۱۰٫۹ اینچی را با صفحه‌نمایشی بدون حاشیه در لبه‌های سمت راست و چپ عرضه خواهد کرد و در بالا و پایین نمایشگر، هم‌چنان حاشیه‌هایی وجود دارد. علاوه‌براین، دوربین فیس‌تایم در جای قبلی خود قرار دارد و این شاتر با صفحه‌نمایش ادغام نشده یا به محل جدیدی انتقال نیافته است.

در کنار این موضوع، نشریه ژاپنی مدعی شده است که دکمه Home از آی‌پد پرو جدید شرکت اپل حذف شده و این محصول، بدون دکمه Home ارائه خواهد شد؛ البته، مشخص نیست که منظور از حذف این دکمه، جایگزینی آن با یک دکمه لمسی مانند آنچه که در آیفون ۷ اپل به کار گرفته شد، است یا این دکمه مطابق با پتنت‌های گذشته اپل با صفحه‌نمایش ادغام شده است.

apple-ipad-pro-1500x1000

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، شرکت اپل در حال توسعه یک تبلت جدید در سری آی‌پد پرو است و بنابر گمانه‌زنی‌ها، این محصول با یک حافظه سریع‌تر، بهبودهای نرم‌افزاری و هم‌چنین، زبان طراحی با تغییراتی متفاوت در مقایسه با نسل‌های قبلی، معرفی خواهد شد.

آی‌پد پرو جدید شرکت اپل برای استفاده‌ تجاری و آموزشی، توسعه یافته است و از تراشه A10X این سازنده، بهره می‌برد. با اینکه آی‌پد جدید شرکت اپل برای استفاده تجاری و آموزشی توسعه یافته، مانند دو مدل دیگر در سری آی‌پد پرو با سیستم‌عامل آی‌او‌اس شرکت سازنده همراه است.

نشریه ژاپنی در کنار این موضوع، اعلام کرده است که نسخه جدید آی‌پد پرو ۱۲٫۹ اینچی با افزایش ضخامت سه میلی‌متری به بازار عرضه خواهد شد و مانند آی‌پد ۱۰٫۹ اینچی که در ابتدای مطلب گفته شد، حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش در این مدل حفظ شده است.

در رابطه با تبلت‌های آی‌پد شرکت اپل، مینگ‌چی کو، پیش‌تر اعلام کرد که شرکت اپل بر روی یک مدل ارزان‌قیمت از یک تبلت آی‌پد ۹٫۷ اینچی “عادی” مشغول به کار است. وی، هم‌چنین مدعی شده است که در سال ۲۰۱۸، شرکت اپل، یک تبلت آی‌پد با صفحه‌نمایش اولد به بازار عرضه خواهد کرد.

پنل‌های اولد در حال‌حاضر تنها بر روی ساعت‌مچی اپل واچ استفاده شده است اما شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد در سال آینده، یک نسخه از آیفون ۲۰۱۷ شرکت اپل با صفحه‌نمایش خمیده اولد به بازار عرضه خواهد شد.

بنابر گزارش‌های منتشرشده، تبلت‌های آی‌پد جدید شرکت اپل در یک رویداد خبری در ماه مارس به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ بنابراین، تبلت‌های جدید اپل تا پیش از پایان نیمه اول بهار سال آینده در اختیار مشتریان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *