گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ به‌طور مستقیم به اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به‌روزرسانی خواهد شد

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ به‌طور مستقیم به اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به‌روزرسانی خواهد شد
  • 1395/9/20
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ در حال‌حاضر، جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل را به طور آزمایشی برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر کرده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این سازنده، تصمیم دارد تا در نسخه نهایی، تمامی مدل‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به طور مستقیم به اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به‌روزرسانی نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شرکت سازنده، تا به‌حال، سه بیلد آزمایشی اندروید نوفا ۷٫۰ را برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷  برای کاربرانی که دستگاه خود را در برنامه آزمایشی سامسونگ برای بررسی جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ ثبت کرده‌اند، منتشر کرده است اما برنامه سامسونگ برای به‌روزرسانی پرچم‌داران ۲۰۱۷ خود به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، تنها به اندروید نوقا ۷٫۰ محدود نمی‌شود و شرکت سازنده، تصمیم دارد تا جدیدترین نسخه از اندروید نوقا را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود منتشر نماید.

شرکت سامسونگ، به‌تازگی تایید کرده است که هر دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به صورت مستقیم به اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به‌روزرسانی خواهد شد. در پاسخ به پرسش یکی از کاربران برنامه گلکسی بتا که از سامسونگ خواسته بود تا قابلیت “دابل تپ” و هم‌چنین اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ را برای گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ارائه دهد، این سازنده اعلام کرده است:

از پیشنهاد شما سپاس‌گزاریم. ما مفتخریم که اعلام کنیم اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به عنوان نسخه‌نهایی (به‌روزرسانی آینده گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج) منتشر خواهد شد. مشتاقانه برای دریافت پیشنهادات ارزشمند دیگر شما، منتظر هستیم.

Galaxy S7 Edge

با اینکه اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ در مقایسه با اندروید نوقا ۷٫۰، چندان تغییر نیافته است اما نمی‌توان از بهبودهای اعمال‌شده در آن صرف‌نظر نمود. درباره تغییرات صورت‌گرفته نیز، باید به قابلیت ارسال فایل‌های “GIF” به صورت مستقیم از صفحه‌کلید، اشاره کرد که البته، تنها با برخی از برنامه‌ها کار می‌کند. هم‌چنین، می‌توانید در صفحه اصلی، میان‌برهایی مربوط به یک برنامه را اضافه نمایید و با نگه‌داشتن انگشت خود بر روی آیکون برخی از برنامه‌ها مانند توئیتر و گوگل Maps، می‌توانید دستوراتی را به سرعت اجرا کنید.

در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج مشخص نشده است اما شایعات پیشین، نشان می‌دهد که عرضه به‌روزرسانی در اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود. با این وجود، با توجه به تغییرات و بهبودهایی که شرکت سامسونگ در به‌روزرسانی جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود اعمال خواهد کرد؛ بعید می‌دانیم که این به‌روزرسانی تا اوایل سال آینده میلادی، عرضه شود.

در رابطه با تغییرات صورت‌گرفته، پیش‌تر در گویا آی‌تی خواندید که رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ به “Samsung Experience” تغییر نام خواهد داد. در نسخه آزمایشی جدید اندروید نوقا ۷٫۰ برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، نام رابط‌کاربری جدید سامسونگ به جای رابط‌کاربری تاچ‌ویز، به شدت جلب‌توجه می‌کند.

در کنار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، هم‌چنین اعلام شده است که سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۵ از سری گلکسی اس یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge منتشر خواهد شد. علاوه‌براین، باید اشاره کنیم که نسخه‌ ۲۰۱۶ گوشی‌های خوش‌قیمت سری گلکسی A و فبلت گلکسی نوت ۵ نیز در لیست محصولاتی است که به‌صورت رسمی، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

البته در رابطه با مدل ۲۰۱۶ گوشی‌های معرفی‌شده از سری گلکسی A، تقریباً مطمئن هستیم که شرکت سازنده، برنامه‌ای برای عرضه رابط‌کاربری جدید محصولات خود برای آن‌ها ندارد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *