آموزش پین کردن Brightness Bar یا نوار روشنایی در اندروید ۷ ( سامسونگ )

آموزش پین کردن  Brightness Bar یا نوار روشنایی در اندروید ۷ ( سامسونگ )
  • 1396/3/13
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیاری از کاربران از وقتی که خاصیت Brightness Bar را در اندروید یافته اند، می توانند با استفاده از آن در شرایط مختلف نسبت به برق مصرفی گوشی خود کنترل بهتری داشته باشند. یکی از راه هایی که به شما کمک می کند طول عمر باتری تان را افزایش دهید این است که در شرایطی که نیاز به نور زیاد نمایشگر نیست، و فضا به گونه ای است که می توانید نمایشگر را به خوبی مشاهده کنید، نور آن را کم کنید اما اگر در شرایط خاص مثل زیر نور آفتاب قرار گرفتید، نور آن را زیاد کنید تا صفحه را به درستی مشاهده کنید. در این مقاله گویا آی تی می خواهد به شما یاد دهد که اگر از اندروید نوقا یا اندروید ۷ استفاده می کنید، چگونه Brightness Bar یا نوار روشنایی را دائما در دسترس خود قرار دهید تا هر وقت که لازم باشد با کمترین تلاش آن را در اختیار بگیرید و تنظیمات را انجام دهید.

برای این منظور، صفحه نمایشگر خود را فعال کنید و با پایین کشیدن نوتیفی بار، بخش Quick Settings را باز کنید. در این جا که به احتمال زیاد باید دوبار صفحه را به پایین بکشید کافی است که نوار روشنایی را مشاهده کنید:

Quick Settings

در کنار نوار روشنایی یک علامت فلش وجود دارد که نشان از تنظیمات اضافی برای این گزینه است. آن را لمس کنید تا امکانات لازم در اختیارتان قرار داده شود. به تصویر زیر دقت کنید:

بهتر است که شفافیت اتوماتیک را فعال کرده باشید اما ما بیشتر با گزینه بعدی کار داریم که دور آن را کادر کشیده ایم. این گزینه را با کشیدن تاگل آن فعال کنید. گفته می شود که با فعال کردن این گزینه نوار روشنایی در بالای نوتیفی بار نشان داده می شود. در ادامه دکمه done نیز فعال می شود:

در این موقعیت روی done ضربه بزنید تا عملیات به درستی پایان پیدا کند. بعد از این می توانید در صفحه تغییرات محسوسی را مشاهده کنید که آن هم این است که نوتیفی بار به گونه ای است که بالای آن نوار روشنایی قرار گرفته شده و کافی است شما برای استفاده از آن فقط اسکرول آن را به سمت راست یا چپ بکشید:

بدین صورت می توانید این تنظمیات را روی گوشی خود انجام دهید و دسترسی تان را به ادوات و تنظمیات سیستم سریع تر کنید. در این باره دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *