آموزش Restore کردن آیفون بدون Passcode

آموزش Restore  کردن آیفون بدون Passcode
  • 1396/7/22
  • زهرا معبودی
  • 0

زمانی که گوشی آیفون تان قفل می شود و یا رمز عبورتان را فراموش می کنید می توانید با کمک آیتیونز، مشکل را حل کنید و با ریستور کردن آیفون، امکان ورود به آن را پیدا کنید.

گویا آی تی: زمانی که با استفاده از آیتیونز این کار را انجام می دهید متاسفانه تمامی دیتاهای روی گوشی تان پاک می شود و گوشی به حالت تنظیمات کارخانه ای ابتدایی باز می گردد. زمانی که گوشی خود را ریستور کردید، بک آپ قبلی تان را فراخوانی کنید تا فایل هایی که از آن ها بک آپ گرفته اید، را به گوشی برگردانید و نرم افزارهایی که روی گوشی نصب بوده و حالا پاک شده اند را مجددا دانلود و نصب کنید.

آموزش Restore  کردن آیفون بدون Passcode

زمانی که فرآیند ریستور شدن در حال انجام است، پسورد شما پاک می شود، پس اگر می خواهید دوباره برای گوشی یک پس کد ایجاد کنید، می توانید بعد از انجام کار ها به اپلیکیشن Settings بروید و از آن جا به صفحه General  بروید و با کمک گزینه Passcode یک پس کد قوی و البته به یاد ماندنی برای گوشی خود تنظیم کنید.

اما برای اینکه گوشی را ریستور کنید گام های زیر را دنبال کنید:

گام اول: گوشی خود را به کمک یک کابل USB به لپ تاپ وصل کنید.

گام دوم: بر روی iPhone کلیک کنید و از آن جا گزینه Restore iPhone… را انتخاب کنید.

گام سوم: با این کار، می توانید روی Restore کلیک کنید تا آیتونز به دنبال آخرین بروزرسانی های نرم افزاری شما کمی به جستجو بپردازد. بعد از این بر روی Continue کلیک کنید ( به احتمال زیاد، برخی از آیتم های پولی که خریداری کرده اید، به کمک ریستور قابل انتقال نیستند. در چنین حالتی باید Continue را بزنید )

گام چهارم: در ادامه بر روی Next و بعد از آن روی Agree کلیک کنید. کمی منتظر باشید تا آپدیت های قابل دسترس و سازگار با سیستم شما آماده شوند و عملیات ریستور به خوبی انجام شود.

گام پنجم: بعد از انجام بروز رسانی اسلایدر Slide to Set Up را از چپ به راست بکشید تا به کمک آن، آیفون خود را تنطیم کنید.

بهتر است ابتدای امر، پس کد جدیدی را برای گوشی تنظیم کنید و سعی کنید آن را مکررا تعویض نکنید تا آن را فراموش نکنید.

در این رابطه دیدگاه و تجربیات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *