چگونه در گوشی LG V30 اسکرین شات بگیریم

چگونه در گوشی LG V30 اسکرین شات بگیریم
  • 1396/7/23
  • زهرا معبودی
  • 0

اسکرین شات گرفتن در گوشی های هوشمند یکی از کارهای مهم روزمره ما شده است اما متاسفانه یک قانون ثابت برای تمام دیوایس ها وجود ندارد که طبق آن این کار را انجام دهیم. به هر حال به هر دلیلی ممکن است که شما بخواهید بخشی از نمایشگر گوشی خود را ضبط کنید ( عکس بگیرید ) و آن را ویرایش کنید یا روی شبکه های اجتماعی نشر دهید و حتی برای کسی ایمیل کنید. 

گویا آی تی: چندی پیش به دلیل اینکه اسکرین شات یک سوال پر تکرار کاربران گویا آی تی شده بود، در یک مقاله جامع به آموزش چگونگی گرفتن اسکرین شات در گوشی ها و تبلت های مختلف پرداختیم. بعد از این متوجه شدیم که گوشی های ال جی قانون جداگانه ای برای این موضوع دارند، پس به علاقمندان  چگونگی اسکرین شات گرفتن در گوشی LG G6 را یاد دادیم. بعد از این تصمیم گرفتیم به سراغ یک گوشی پر طرفدار دیگر از این برند برویم و روش اسکرین شات گرفتن در آن را به شما یاد دهیم. در این باره با ما همراه باشید.

take-a-screenshot-on-the-lg-v30

آموزش گرفتن اسکرین شات از گوشی  LG V30

روش اول

بدین منظور ابتدا همزمان دکمه های power  و دکمه کاهش صدا را با هم بگیرید. یعنی باید ابتدا این دو را با هم فشار داده و کمی صبر کنید و بعد آن را رها کنید. وقتی که این کار را انجام دهید، صدای گرفتن عکس از LG V30  شنیده می شود. بدین صورت اسکرین کوچک می شود و با شنیدن صدای ثبت عکس از گوشی شما و آن چه که نمایش می دهد اسکرین شات ایجاد می شود.

بعد از این که اسکرین شات ایجاد شد، می توانید با کشیدن و اسلاید کردن نوتیفی بار به سمت پایین یک تصویر بند انگشتی از اسکرین شات را ببینید و در صورت تمایل آن را ویرایش کنید و در گالری آن را مرور کنید یا حتی آن را برای دوستان خود از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

یکی از مشکلاتی که این روش دارد این است که لازم است که همزمان از هر دو دست خود استفاده کنید و از گوشی اسکرین شات بگیرید.

روش دوم

در این مرحله روش ساده تری به شما یاد می دهیم تا با آن بتوانید از گوشی  LG V30 خود اسکرین شات بگیرید. بر روی نمایشگر خود به مسیر Settings > Display > Home Touch Buttons > Button combinations > و  add Capture+ بروید. در این حالت یک آیکون در انتهای صفحه قرار خواهد گرفت که به شما اجازه می دهد در هر صفحه ای که باشید به کمک این آیکون با یک انگشت، و به کمک یک دست اسکرین شات بگیرید. با این حال توصیه می کنیم وقتی که اسکرین شات را گرفتید آن را غیر فعال کنید چرا که ممکن است به طور تصادفی از چیزی عکس بگیرید.

نظر شما در رابطه با این آموزش راجع به گرفتن اسکرین شات از گوشی ال جی وی ۳۰ چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *