چطور مسیج ارسال شده در فیس بوک را برگردانیم؟

چطور مسیج ارسال شده در فیس بوک را برگردانیم؟
  • 1397/1/19
  • زهرا معبودی
  • 0

تا کنون چند بار برایتان اتفاق افتاده که بخواهید پیام های ارسال شده را بعد از ارسال برگردانید. خوشبختانه در جیمیل با کمک تنظیمات می توانید تا ۳۰ ثانیه پس از ارسال ایمیل با برگرداندن ایمیل جلوی خیلی از اتفاقات نا خوشایند را بگیرید. 

گویا آی تی: در میان پیام رسان ها این کار شدنی تر است چرا که مکانیسم پیام رسان ها متفاوت تر از ایمیل است. در تلگرام که امکان هر گونه ویرایش و حذفی خواهید داشت اما برای فیس بوک و مسنجر آن نیز به تازگی شاهد تغییراتی بوده ایم که بسیار خوشایند است. این آموزش به شما تضمین می دهد که پیام های تان از مقابل چشم مخاطبین پاک می شود.

دقت کنید که گمانه زنی ها و خبرهایی شنیده شده که قابلیت عدم ارسال برای پیام ها ( چیزی شبیه تلگرام و نظیر آن ) قرار است برای فیس بوک تکمیل شود و ارائه شود اما تا آن زمان این آموزش را مد نظر داشته باشید و از آن استفاده کنید.

 

استفاده از Secret Conversations

برای اینکه یک پیام رمزنگاری شده داشته باشید به طوری که بتوان مکالمه را پس از اتمام بهتر مدیریت کرد می توانید وارد Secret Conversations شوید. دراین حالت timed messages بسیار به کار شما خواهد امد.

برای استفاده از این ویژگی ابتدا وارد چت با یکی از مخاطبین خود شوید و بعد قفل بالای صفحه را فعال کنید. این ویژگی در سمت راست و بالا قرار دارد ( فلش قرمز رنگ )

اگر از آی او اس استفاده می کنید، Secret را در این محل مشاهده می کنید.

در نهایت OK را بزنید.

برگرداندن پیام در فیس بوک

این کار موجب نمی شود که به طور اتوماتیک پیام ها حذف شوند و نمایش داده نشوند. اما می توانید با کمک قابلیت دیگری که در این بخش وجود دارد مشخص کنید که چه مدت پیام موجودیت داشته باشد. شما می توانید مدت زمانی بین ۵ ثانیه تا ۲۴ ساعت را مشخص کنید.

به کمک ساعتی که در سمت چپ ویرایشگر وجود دارد می توانید این مدت زمان را مشخص کنید. بعد از مشخص کردن این ویژگی به راحتی بعد از زمان انتخاب شده پیام برای فرد مقابل پاک می شود.

دیدگاه خود را در این باره برای ما در بخش نظرات بنویسید.

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *