گلکسی اس ۱۰ دوربینی سه گانه دارد؛ آخرین اخبار در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ

گلکسی اس ۱۰ دوربینی سه گانه دارد؛ آخرین اخبار در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ
  • 1397/4/5
  • سینا اشتری
  • 0

گلکسی اس ۱۰ ، بی شک پر حاشیه ترین گجت شرکت سامسونگ است که هر روز خبر و شایعه جدیدی در مورد آن منتشر می شود؛ امروز نیز گزارش های جدیدی در مورد وجود دوربینی سه گانه در آن منتشر شده که در ادامه به آن می پردازیم.گلکسی اس ۹ علی رغم همه نکات مثبت و امکاناتش، در مقایسه با گلکسی اس ۸ برتری خاصی را نشان نمی دهد و اگر شما از کاربران گلکسی اس ۸ باشید، به نظر نمی رسد که نیازی به خرید و استفاده از گلکسی اس ۹ داشته باشید و بهتر است تا معرفی رسمی گلکسی اس ۱۰ صبر نمایید.

با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در مورد گلکسی اس ۱۰ به نظر می رسد که این گجت همه را متحیر خواهد کرد؛ گلکسی اس ۱۰ دهمین پرچمدار گوشی های سری گلکسی اس شرکت سامسونگ است و به همین دلیل سامسونگ می خواهد همه دنیا تحت تاثیر فناوری و امکانات موجود در آن قرار بگیرند.

تا اینجای کار می دانیم که گلکسی اس ۱۰ در سه مدل متفاوت و مجزا به بازار عرضه خواهد شد؛ یکی از این سه مدل از یک دوربین اصلی ۳ گانه برخوردار است؛ البته دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ هیچ شباهتی به نمونه مشاهده شده در گوشی Huawei P20 نخواهد داشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط رسانه های کره جنوبی، تا به اینجا کار پای سه مدل متفاوت از گلکسی اس ۱۰ در میان است، این گوشی های هوشمند در مرحله فعلی با اسم رمز های Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 شناخته می شوند؛ اگر خاطرتان باشد اپل نیز آخرین آیفون های خود را در سه مدل متفاوت به بازار عرضه کرد.
Beyond 0 پایه ترین مدل خواهد بود و دارای صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی و تخت است، Beyond 1 در مقایسه با Beyond 0 کمی پیشرفته تر است و صفحه نمایش به کار رفته در آن به نمونه ۵٫۸ اینچی خمیده به کار رفته در تولید گلکسی اس ۹ شباهت زیادی دارد؛ Beyond 2 که پیشرفته ترین مدل گلکسی اس ۱۰ خواهد بود صفحه نمایشی ۶٫۲ اینچی و خمیده دارد.

اما داغ ترین بحث های این روز ها مربوط به دوربین های به کار رفته در مدل های مختلف گلکسی اس ۱۰ است؛ طبق گزارشات به دست آمده تا به اینجای کار، می دانیم که کارشناسان شرکت سامسونگ برای تولید مدل Beyond 0 گوشی گلکسی اس ۱۰ از یک دوربین ساده استفاده کرده اند؛ دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای مدل Beyond 1 ماژولی دو گانه دارد و دوربین اصلی مدل Beyond 2 نیز ماژولی سه گانه دارد.

هنوز جزییات بیشتری در مورد دقت دوربین ها و نحوه چینش ماژول سه گانه موجود در مدل پیشرفته گلکسی اس ۱۰ در دست نیست اما به نظر می رسد که استفاده از یک دوربین سه گانه در گلکسی اس ۱۰ پاسخی به نو آوری شرکت هواوی در مورد دوربین های گوشی P20 بوده باشد.

یکی دیگر از فناوری های جالب به کار رفته در طراحی و تولید گلکسی اس ۱۰ مربوط به سنسور اسکن اثر انگشت تعبیه شده در زیر سطح صفحه نمایش آن است؛ علاوه بر این به نظر می رسد که سامسونگ سنسور اسکن قرنیه چشم را از گوشی های سری گلکسی اس خود حذف کرده و به جای استفاده از این سنسور، دقت عملکرد فناوری تشخیص چهره خود را ارتقا داده است.

در این گزارش هیچ اشاره ای به گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نشده است و بر همین اساس برخی معتقدند که ممکن است زمان معرفی رسمی این گوشی عجیب باز هم به عقب افتاده باشد؛ اما در گزارش جداگانه دیگری گفته شده است که نه تنها سامسونگ برنامه ای برای به عقب انداختن زمان معرفی رسمی گوشی انعطاف پذیر خود ندارد، بلکه شاید معرفی این گجت کمی زودتر از موعد اولیه تعیین شده در این شرکت اتفاق بیفتد.

اخیرا شایعاتی در مورد معرفی قریب الوقوع گوشی انعطاف پذیر شرکت هواوی منتشر شده؛ شاید معرفی رسمی گوشی انعطاف پذیر شرکت هواوی در ماه نوامبر اتفاق بیفتد و بر همین اساس به نظر می رسد که سامسونگ هم زمان معرفی رسمی اولین گوشی انعطاف پذیر خود را کمی به جلو بیاندازد.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *