فروشگاه هایپراستار در کرج افتتاح شد

فروشگاه هایپراستار در کرج افتتاح شد
  • 1397/8/15
  • گویا آی تی
  • 0

هایپراستار، ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۷، اولین هایپرمارکت خود را در استان البرز در مجتمع اکومال با وسعتی بیش از ده هزار متر مربع افتتاح کرد. هایپراستار اکومال با محوطه فروشی به وسعت ۶۱۰۰ متر مربع بزرگترین فروشگاه زنجیره ای در استان البرز است که ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار می باشند و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای صدها نفر از شهروندان استان البرز خواهند بود.

این فروشگاه با بیش از ۳۳۰۰۰ قلم کالا، وسیع ترین و متنوع ترین کالاها شامل مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی خانگی و دیجیتال، پوشاک و لوازم خواب و حمام را خدمت شهروندان عزیز کرجی ارائه می کند. در قسمت مواد غذایی تازه محصولات گوشت، مرغ، ماهی، میوه و سبزیجات به صورت روزانه و از سوی تأمین کنندگان محلی تهیه می گردد.

هایپراستار اکومال در ابتدای جاده مشکین‌دشت، رزکان نو، مجتمع اکومال واقع شده و دسترسی آسان به آن یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها برای شهروندان گرامی استان البرز است. این فروشگاه دارای پارکینگ اختصاصی دو طبقه با گنجایش ۱۰۰۰ دستگاه خودرو است. همچنین با استفاده از متروی کرج و ایستگاه اتوبوس مشکین‌دشت نیز دسترسی به این فروشگاه امکان پذیر است.

شانس خود را امتحان کنید…

هایپراستار اکومال، به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای شهروندان عزیز ساکن در استان البرز امکان ویژه‌ای را در سایت خود ایجاد کرده است تا با استفاده از آن بتوانند در قرعه‌کشی افتتاحیه هایپراستار با جوایز متعدد شرکت کنند.

باتوجه به تجربیات قبلی افتتاحیه‌های هایپراستار و استقبال فوق‌العاده مشتریان برای شرکت در قرعه‌کشی‌های افتتاحیه، هایپراستار به منظور سهولت حضور شهروندان کرج، امکان ویژه‌ای را در سایت رسمی خود ایجاد کرده است تا این عزیزان بتوانند به سادگی در این قرعه‌کشی بزرگ شرکت کنند. شهروندان کرجی می‌توانند با مراجعه به سایت و وارد کردن اطلاعات خود علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی، از تخفیف‌ها و برنامه‌های ویژه هایپراستار اکومال مطلع شوند.

ویژگی‌های متمایز هایپراستار

هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع، باکیفیت و با قیمت مناسب به مصرف‌کننده است. تنوع کالایی فراوان و باکیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسب‌ترین قیمت همراه با تخفیف‌های بیشمار روزانه از مهم‌ترین ارزش‌های هایپراستار است که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر می‌گیرد. تخفیف‌های نامحدود در مواد خوراکی و غیر خوراکی، مجموعه‌ای وسیع از تنوع کالا و خدمات پس از فروش در بخش لوازم خانگی از جمله دیگر مزیت‌های فروشگاه‌های هایپراستار است که در تمام شعبات آن رعایت می‌شود.

هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران است که در سال ۱۳۸۸ اولین شعبه خود را در غرب شهر تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد. در حال حاضر هایپراستار دارای ۱۳ شعبه در سراسر ایران شامل پنج هایپرمارکت در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، البرز و هشت سوپرمارکت در استان تهران تا به امروز تاسیس شده است. این فروشگاه با نوع دسترسی متفاوت و همچنین قیمت‌های به‌صرفه ترکیبی از خرید و تفریح را برای مشتریان خود به وجود آورده است.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را ارائه داده است.

دپارتمان‌های مختلف هایپراستار شامل مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی خانگی و دیجیتال، پوشاک و لوازم خواب و حمام می‌شود.

 

فروشگاه آنلاین هایپراستار

با خرید از فروشگاه اینترنتی هایپراستار می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و هرجایی از تهران (فعلاً فقط تهران)، سفارش‌های خود را به راحتی ثبت کنید. علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و اجتناب از شلوغی، خرید آنلاین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از صرف شدن زمان به طیف وسیعی از محصولات با کیفیت دسترسی پیدا کنید. فروشگاه آنلاین هایپراستار در حال حاضر امکان دسترسی به ۱۵۰۰۰ کالا در بخش‌های مختلف خواربار، تنقلات، مواد غذایی تازه، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی غیرالکترونیکی را برای مخاطبان فراهم کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *