کدام نرم افزار تغییر صدا اندرویدی را روی گوشی نصب کنم؟

کدام نرم افزار تغییر صدا اندرویدی را روی گوشی نصب کنم؟
  • 1398/3/11
  • زهرا معبودی
  • 0

نرم افزار تغییر صدا از قدیم الایام درست از زمانی که اسمارت فون ها روی کار آمدند، ایده برنامه نویسانی بود که در تولید اپلیکیشن های سرگرم کننده نقش داشته اند.

البته نرم افزار تغییر صدا می تواند نوعی آزار نیز به شمار آید اما امیدوارم شما از آن صرفا برای تفریح و خنداندن دوستان تان استفاده کنید.

معرفی بهترین نرم افزار تغییر صدا برای اندروید

در ادامه به معرفی چند نرم افزار تغییر صدا می پردازیم که با کمک لینک دانلود می توانید همین حالا آن ها را روی گوشی نصب کنید و کمی سر به سر دوستان تان بگذارید.

نرم افزار تغییر صدای Squeak Voice Changer

Squeak Voice Changer نرم افزاری است که صدای شما را می گیرد و به یکی از شخصیت های مشهور تبدیل می کند. این شخصیت های مشهور شامل موارد زیر می شوند:

  1.  پاتریک هیولا، که همیشه عصبانی به نظر می رسد، و علت عصبانیتش گرسنگی اش است.
  2.  جولیوس خرس با صدای عمیقش
  3. بروس، روبات احساساتی

نرم افزار تغییر صدا برای اندروید

صدای تغییر یافته با این نرم افزار کاملا شفاف و واضح و طبیعی است. شما می توانید به راحتی مدت زمان استفاده از این نرم افزار را مشخص کنید . حتی با این که نسخه های این نرم افزار تغییر صدا به صورت رایگان و پولی است، در نسخه رایگان می توانید صدای خود را دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

در نسخه رایگان شما به صدای کاراکترهای محدودی دسترسی دارید. برای داشتن صداهای کاراکترهای بیشتر باید آن را به نسخه پولی ارتقا دهید. البته علاوه بر این که با این نسخه، شمار زیادی از کاراکتر ها را در اختیار خواهید داشت، می توانید از شر تبلیغات اپلیکیشنی نیز راحت شوید.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید

 

نرم افزار تغییر صدا Narrator’s Voice

Narrator’s Voice  یک نرم افزار تغییر صدای جالب است. با کمک این نرم افزار می توانید حتی متن هایی را تبدیل به صوت کنید و صدای مورد نظر را برای این متن مورد نظر، القا کنید.

همچنین می توانید چیزهای متفاوتی برای میکس صدا در اختیار داشته باشید.

علاوه بر این نرم افزار تغییر صدا Narrator’s Voice به شما اجازه می دهد صدای مورد نظر را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید

نرم افزار تغییر صدا Narrator’s Voice

یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار این است که، می توانید از آن لذت ببرید امکان ترجمه داخلی است. شما می توانید صدای مورد نظرتان را بعد از پر کردن، با کمک امکانات به زبان مورد نظرتان تنظیم و ترجمه کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

نرم افزار تغییر صدا اندرویدی VoiceFX

این نرم افزار اندرویدی تغییر صدا علاوه بر تغییر صدا و ضبط و اشتراک گذاری، دارای امکانی اسن که می تواند جنبه های تغییر صدا را تغییر دهد.

این نرم افزار دارای یک حالت فیدبک لایو است که همزمان با حرف زدن شما، صدایتان را به صدای دیگری تبدیل می کند.

نرم افزار تغییر صدا اندرویدی VoiceFX

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

نرم افزار تغییر صدای Voice Changer with Effects

می توان گفت نرم افزار Voice Changer with Effects  یکی از بهترین نرم افزارهای تغییر صدا است که توسط Baviux  ارائه شده است. این نرم افزار تا به حال بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده و این نشان می دهد باید چیز خوبی در چنته داشته باشد.

نرم افزار تغییر صدای Voice Changer with Effects

در داخل این اپلیکیشن نزدیک به ۵۰ حالت افکت وجود دارد که می تواند صدای شما را تغییر دهد. این افکت ها می تواند صدای شما را عصبانی کند یا این که در فضای مختلف و غیره به آن افکت بدهد ( فضای بسته، و غیره )

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن این است که در آن تبی وجود دارد که به شما اجازه می دهد وویس های ضبط شده قبلی تان را جستجو کنید و پیدا کنید .

بعد از این که صدای مورد نظر را ذخیره کردید می توانید آن را نشر دهید یا به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید!

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

نرم افزار تغییر صدای Voice Changer

نسخه AndroidRock از این برنامه دارای امکاناتی برای تغییر صداست. اما ان چه موجب شد من ان را در این لیست بیاورم این است که در کنار اپشن های انگشت شماری که برای تغییر صدا دارد، یک رابط کاربری ساده دارد که کار کردن با آن گیج کننده نیست.

نرم افزار تغییر صدای Voice Changer with Effects

این برنامه رایگان است، اما پر از تبلیغات است که ممکن است شما را آزار دهد. ااگر نمی توانید این تبلیغات را تحمل کنید می توانید هزینه کنید و نسخه پولی ان را خریداری کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

نظرتان در رابطه با این اپلیکیشن ها چیست؟ شما از چه نرم افزار چنج کردن صدایی استفاده می کنید که از آن راضی هستید و از آن خاطرات خوبی دارید؟

منبع

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *