آموزش اسلوموشن بومرنگ و ویرایش آن در اینستاگرام

آموزش اسلوموشن بومرنگ و ویرایش آن در اینستاگرام
  • 1398/12/3
  • زهرا معبودی
  • 0

بومرنگ اینستاگرام قابلیت جذابی است که کنترل بر آن تا حدودی سخت است. به کمک این آموزش به شما یاد می دهیم که چطور موفق به ویرایش بومرنگ و تنظیماتی روی آن شوید که مثلا سرعت آن را کم کنید یا بخش هایی را افکت خاص اعمال کنید.

این آموزش برای کسانی است که از بومرنگ اینستاگرام در اندروید و آیفون استفاده می کنند.

 

ویرایش بومرنگ اینستاگرام در موبایل

اینستاگرام را در تلفن هوشمند خود باز کنید. از سمت چپ به سمت راست بکشید یا به نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید تا رابط کاربری Instagram Stories باز شود.

در اینجا ، ردیف پایین را بکشید و به “Boomerang” ضربه بزنید. در رابط کاربری بومرنگ، روی دکمه شاتر ضربه بزنید تا یک بومرنگ ضبط شود.

ویرایش بومرنگ اینستاگرام در موبایل

وقتی بومرنگ را ضبط کردید، اینستاگرام به شما اجازه می دهد که آن را در حالت ویرایشی استوری خود مشاهده کنید. در این بخش می توانید تعدادی امکان ویرایشی نظیر text, GIFs و غیره را مشاهده کنید. مهم ترین گزینه در این بخش آیکون بومرنگ است که به صورت علامت بی نهایت است.

اگر به بالای صفحه در این موقعیت نگاه کنید، آیکون Boomerang  را باید مشاهده کنید. اگر روی این گزینه کلیک کنید می توانید بومرنگ را به حالت ویرایشی اختصاصی خود ببرید.

ویرایش بومرنگ اینستاگرام در موبایل

با این کار، بومرنگ ضبط شده تان در صفحه به نمایش درخواهد آمد اما یک تایم لاین از روند پخش و محتوای بومرنگ را در پایین صفحه خواهید دید. ( چیزی شبیه نرم افزار ویرایش فیلم )

بدین صورت می توانید با کمک ماشه های تایم لاین، قسمت دلخواه را از بومرنگ ضبط شده تان trim  کنید.

ویرایش بومرنگ اینستاگرام در موبایل

ویژگی تریم در همه حالت ها موجود است. برای تغییر به حالت Slow-mo، روی دکمه Slow-mo ضربه بزنید یا انگشت خود را به سمت چپ روی سطر بالای جدول زمانی بکشید. در حالت Slow-mo ، بومرنگ با سرعت نیمه اجرا می شود.

ویرایش بومرنگ اینستاگرام در موبایل

دوباره به سمت چپ سوئیچ کنید تا حالت Echo را تنظیم کنید که به هر فریم motion blur اضافه می کند و موجب افزایش کیفیت آن ها می شود.

ویرایش بومرنگ اینستاگرام در موبایل

آخرین حالت تنظیم و ویرایش بومرنگ اینستاگرام Duo است. با این بخش می توانید جلوه ای از transition ها به بومرنگ فعلی تان اضافه کنید.

وقتی که از قابلیت های تنظیماتی روی بومرنگ استفاده کردید و ویرایش های دلخواه را انجام دادید و همه چیز از نظرتان خوب بود و آماده نمایش بود، روی Done در سمت راست و بالای صفحه ضربه بزنید.

حالا اگر روی Your Story ضربه بزنید، می توانید آن را در استوری خود پخش کنید.

اگر بخواهید این قطعه بومرنگ را دانلود کنید و در سایر پلتفرم های تان آن را نشر دهید، کافی است که روی دکمه Download  کلیک کنید.

Download

گزینه Download در ردیف بالا در ابتدای صفحه در موقعیتی که در عکس بالا نمایش می دهیم قرار دارد.

آیا در این باره سوالی دارید؟

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *