نمایش بکاپ چت های واتس اپ بر روی ویندوز و مک

نمایش بکاپ چت های واتس اپ بر روی ویندوز و مک
  • 1398/12/10
  • زهرا معبودی
  • 1

وقتی که از چت های واتس اپ خود یک بکاپ می گیرید تنها می توانید آن را در نرم افزار واتس اپ خود دوباره باز گردانید و مشاهده کنید. اما اگر بخواهید این بکاپ ها را برای یک دوست خود ارسال کنید یا این که در ویندوز باز کنید و مشاهده کنید یا حتی از آن به عنوان یک مدرک برای موضوعی خاص استفاده کنید می توانید با شیوه ای که در این مقاله آموزش می دهیم، این بکاپ را به دید فرد مقابل تان برسانید. دقت کنید که این بکاپ بدون رسانه ها نظیر عکس و فیلم و موسیقی و وویس، و صرفا تکستی نمایش داده می شود.

 

چطور از چت های واتس اپ بکاپ بگیریم

برای بکاپ گیری کافی است به چتی که قصد بکاپ گیری دارید بروید و از آن جا، سه نقطه آپشن سمت راست نرم افزار و صفحه در بالا را کلیک کنید و More -> Export chat را انتخاب کنید.

نمایش بکاپ چت واتس اپ ویندوز

در این مرحله باید مشخص کنید که می خواهید رسانه های تان نیز در آن بکاپ وجود داشته باشد یا نه. با انتخاب Include Media عکس و فیلم و صوت هایی که لابلای چت های تان ارسال کرده اید نیز قرار داده می شود. اما تجربه ما این گونه نشان می دهد که وقتی که Include Media را انتخاب می کنید، تمام چت های تان بکاپ گیری نمی شود. تنها حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار کاراکتر و رسانه های بین این میزان از چت ها ذخیره می شوند.

پس در این باره دقت لازم را داشته باشید.

اگر فقط تکست ها برای تان مهم است و نیازی به عکس ها و رسانه ها ندارید Without Media را انتخاب کنید.

نمایش بکاپ چت واتس اپ ویندوز

در مرحله بعدی، مکانی را که می خواهید چت را به آن اکسپورت کنید یا انتقال دهید انتخاب کنید.

 

قیمت روز خودرو

 

باز کردن بکاپ واتس اپ در ویندوز و مک

اگر می خواهید بکاپ واتس اپ در ویندوز یا مک باز کنید، بهترین شرط شما این است که آن را در Google Drive بارگذاری کنید (یا سرویس ابری دیگر که هم در رایانه شخصی و هم در تلفن خود دارید).

پس از آپلود کردن فایل بکاپ واتس اپ در ویندوز و مک در یک نرم افزار خاص، مکالمه شما به عنوان پرونده “txt” ظاهر می شود که می تواند در نسخه مرورگر Google Drive یا با استفاده از هر برنامه ویرایشگر متن اصلی مانند Notepad در رایانه شخصی یا TextEdit در macOS باز شود.

شما برای این که بتوانید بکاپ خود را مشاهده کنید باید به هر طریقی شده آن را به فایل های متنی تکست تبدیل کنید و سعی کنید نسخه بکاپ بدون رسانه را برای این کار انتخاب کنید تا برخی تداخل های احتمالی رخ ندهد و تمام چت تان در اختیارتان باشد.

در این باره اگر سوالی دارید در بخش نظرات بنویسید

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *