رونمایی شیائومی از نسخه اقتصادی می نوت‌بوک ۱۴ با پردازنده نسل دهم و حافظه SSD

رونمایی شیائومی از نسخه اقتصادی می نوت‌بوک ۱۴ با پردازنده نسل دهم و حافظه SSD
  • 1399/8/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با توجه به اینکه شیائومی چند وقت قبل از لپ‌تاپ می نوت‌بوک ۱۴  رونمایی کرد، اما در حال حاضر از نسخه اقتصادی آن رونمایی کرده که پردازنده نسل دهم اینتل و حافظه سریع SSD را با قیمتی مقرون به صرفه به دست کاربران می‌رساند.

شیائومی برای این لپ تاپ نام فاخر و بلند بالای «می نوت‌بوک ۱۴ ای‌لرنینگ ادیشین» یا نسخه یادگیری الکترونیک را انتخاب کرده که این نام نشان دهنده آن است، دانش آموزان و دانشجویان را هدف اصلی خود قرار داده است و به همین خاطر قیمت این لپ تاپ پایین انتخاب شده است.

این لپ تاپ با توجه به اینکه قیمت نه چنداد بالایی دارد اما از بدنه فلزی و سخت افزاری قابل قبولی بهره می‌برد، که شامل پردازنده نسل دهم اینتل Core i3-10110U با گرافیک مجتمع UHD 620، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD می‌شود.

لپ‌تاپ می نوت‌بوک ۱۴

می توان گفت سخت‌افزاری که شیائومی برای این لپ تاپ در نظر گرفته، برای اجرای اپ‌های پر کاربرد نظیر آفیس و فوتوشاپ کفایت می‌کند. تامین شارژ این سخت افزار بر عهده باتری ۴۶ وات ساعتی قراردارد که با یکبار شارژ تا ۱۰ ساعت آماده کار خواهد بود. وزن می نوت‌بوک ۱۴ جدید از ۱.۵ کیلوگرم بالاتر نمی‌رود. همان طور که گفتیم شیائومی این لپ تاپ را برای مخاطبان خاصی در نظر گرفته که وزن سبک و مناسب آن چشم بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان را خواهد گرفت.

نمایشگر ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن Full HD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ حاشیه‌های چندانی را اطراف خود نمی‌بیند. شیائومی برای برگزاری جلسات آنلاین هم وبکمی با رزولوشن ۷۲۰p را در نظر گرفته است.

قابل توجه کاربرانی که گوشی های شیائومی یا ردمی دارا می باشند، باید گفت به لطف قابلیت «اسمارت شیر» به راحتی می‌توانید فایل‌های خود را بین گوشی و لپ‌تاپ جابجا کنید. اگر شما هم علاوه بر گوشی از مچ ‌بند‌های هوشمند شیائومی استفاده می کنید، بهتر است بدانید به راحتی و در عرض ۱.۲ ثانیه می‌توانید دستگاه را با گجت پوشیدنی خود آنلاک کنید. با توجه به قابلیت هایی که شیائومی برای محصولات خود در نظر می گیرد باید گفت، هدف اصلی شیائومی از اینکار تشویق کاربران به استفاده هرچه بیشتر از محصولات و گسترش اکوسیستم خود است. می نوت‌بوک ۱۴ ای‌لرنینگ ادیشن در رنگ‌ نقره‌ای و با قیمت ۴۸۴ دلار عرضه شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *